استاندار آذربایجان غربی:

شورای راهبردی آذربایجان غربی، با حضور نخبگان و صاحبنظران استانی تشكیل می‌شود

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۰۶:۵۷
کد خبر: ۱۸۰۶۵۹
شورای راهبردی آذربایجان غربی، با حضور نخبگان و صاحبنظران استانی تشكیل می‌شود
استاندار آذربایجان غربی گفت: شورای نخبگان نظرات و پیشنهادات اساتید و کارشناسان را برای توسعه استان پذیراست.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تشکیل قریب الوقوع شورای راهبردی استان با حضور تمامی صاحبنظران استانی گفت: این شورا نظرات و پیشنهادات اساتید و کارشناسان را برای توسعه استان پذیراست.

سعادت در جمع مدیران و اساتید دانشگاه مدیریت صنعتی ارومیه افزود: این شورای راهبردی در راستای حل مشکلات و ارائه راهکارهای لازم در این مورد گام برمی دارد که امیدواریم با همکاری تمامی اساتید و اهل فن، بتوانیم به اهداف تشکیل آن دست یابیم.

وی اضافه کرد: توسعه استان و حل مشکلات در حیطه های مختلف در آذربایجان غربی، خواسته تمام افراد از تمامی سلیقه هاست و ما نیز پذیرای پیشنهادات کارشناسان با تمامی سلیقه ها هستیم.

وی اظهار کرد: در شورای راهبردی در کنار توجه به مشکلات موجود در استان، سعی می کنیم به مزیتها نیز توجه ویژه داشته و آنها را نیز شناسایی و رصد کنیم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برخی مشکلات استان در سال های گذشته ادامه داد: یکی از مهمترین این موارد، کمبود منابع مالی در سال گذشته و امسال است که بسیاری از فعالیت های عمرانی به ویژه در مورد طرح های نیمه تمام را با کندی مواجه کرده است.

سعادت گفت: بدهکار بودن دولت به پیمانکاران در طرحهای مختلف عمرانی، بیکاری به ویژه در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و دریاچه ارومیه از جمله مشکلات در استان است که باید برای بهبود این وضعیت، چاره اندیشی کرد.

وی به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام " اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی" اشاره کرد و افزود: این فرمایش مقام معظم رهبری، راهگشای فعالیت های امسال مدیران در حوزه های مختلف است و باید با مدیریتی جهادی در کنار ایجاد عزم ملی بتوانیم موانع توسعه استان و کشور را از سر راه برداریم.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران و اساتید دانشگاهی در این جلسه به بیان دیدگاه  های خود در مورد مسائل مختلف پرداختند.

نظر شما