همدلی مردم و دولت تدبیر و امید؛

مدیران موسسات قرآنی در آذربایجان غربی از دریافت یارانه انصراف دادند

۱۳۹۳/۰۱/۳۰ - ۲۰:۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۸۰۹۲۸
مدیران موسسات قرآنی در آذربایجان غربی از دریافت یارانه انصراف دادند
تعدادی از مدیران موسسات قرآنی استان در نامه ای به مدیركل دفتر استاندار، انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی به منظور حمایت از برنامه های دولت تدبیر و امید اعلام نمودند.

به گزارش خبرنگار برنا به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، تعدادی از مدیران موسسات قرآنی استان در نامه ای به مدیركل دفتر استاندار آذربایجان غربی، انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی به منظور حمایت از برنامه های دولت تدبیر و امید اعلام کردند.

در نامه مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان به مدیركل دفتر استاندار آمده است:
مدیركل محترم حوزه استاندار آذربایجان غربی

سلام علیكم

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، ضمن ادب و احترام؛ به استحضار می رساند طی تماسهای تلفنی مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان آذربایجانغربی با مدیران موسسات تاثیرگذار استان مبنی بر مشاركت در طرح انصراف از دریافت یارانه، به منظور حمایت از برنامه های دولت تدبیر و امید در اجرای طرحهای خدماتی به مردم شریف میهن اسلامی، تعدادی از مدیران موسسات قرآنی استان با این پیشنهاد موافقت و انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام نمودند.

همچنین دبیر و هیات مدیره و بازرسان انجمن شركتهای ساختمانی تاسیساتی و راهسازی آذربایجان‌غربی در بیانیه ای انصراف خود را از دریافت یارانه نقدی اعلام نمودند.

نظر شما