مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به‌مناسبت مسابقات بین المللی كاراته پیامی صادر کرد

۱۳۹۳/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۶:۱۳
کد خبر: ۱۸۵۹۷۶
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به‌مناسبت مسابقات بین المللی كاراته پیامی صادر کرد
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و دبیر ستاد برگزاری مسابقات بمناسبت برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته پیامی صادر کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و دبیر ستاد برگزاری مسابقات به‌مناسبت برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته پیامی صادر کرد.

در متن پیام علی خلیلی آمده است:

به‌نام حق تعالی
به رسم میهمان نوازی و به نمایندگی از جامعه بزرگ ورزش استان آذربایجان غربی بعنوان شمال غربی ترین نقطه از خاك پاك ایران عزیز اسلامی، مقدم شما ورزشكاران، مربیان، داوران و میهمانان شركت كننده در پنجمین دوره مسابقات بین المللی كاراته را به جمهوری اسلامی ایران و استان آذربایجان غربی گرامی داشته و گرمترین درودهای خود را تقدیمتان می كنم.

سرزمین ایران مهد تمدن های بزرگ با پیشینه ای بسیار روشن و درخشان است كه افق های تابناك آن بر گستره جهان تبلور یافته و استان آذربایجان غربی نیز با مردمانی غیور، خونگرم و مهربان و برخوردار از غنای فرهنگی بالا كه برگرفته از ارزشهای ناب اسلامی است، همواره خاستگاه ظهور نام آوران و دلیر مردان غیور در عرصه های مختلف، اجتماعی، فرهنگی، علمی و ورزشی بوده است.

مسابقات ورزشی یكی از مهمترین ابزارهای تقویت دوستی و برادری ملت ها و ایجاد فضای لازم برای تامین شادابی و نشاط و سلامتی روح و جسم انسان است و می‌تواند عرصه ای برای تعاملات سازنده و گسترش صلح و برادری و مهرورزی در عرصه بین الملل باشد.

بدینوسیله با نهایت افتخار و خرسندی به نمایندگی از چنین جامعه­ای مقدم شما ورزشكاران، مربیان، داوران و میهمانان ارجمند از كشورهای: كره جنوبی، هنگ كنگ، جمهوری تركیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و عراق، تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و تیمهای استانهای سراسر كشور و به ویژه جناب آقای رافائل اورتگا عضو و مدرس ارشد فدراسیون جهانی كاراته را گرامی داشته و آرزوی برگزاری رقابتهایی با كیفیت فنی بالا و به‌خصوص در دایره اخلاقمداری دوستی و مهربانی برایتان دارم و امیدوارم شهر ارومیه در طول برگزاری مسابقات آكنده از خاطرات خوش و به یاد ماندنی برای یكایك شما مهمامانان محترم باشد.

نظر شما