با حکم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه؛

سرپرست گروه مشاوران جوان امام جمعه ارومیه منصوب شد

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۹:۱۱:۲۳
کد خبر: ۲۳۰۳۴۶
سرپرست گروه مشاوران جوان امام جمعه ارومیه منصوب شد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پاسخ به درخواست جوانان، نخبگان و دانشجویان استان، سرپرست گروه مشاوران جوان امام جمعه ارومیه را منصوب کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، پس از انتصاب حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی بعنوان نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه جوانان، نخبگان و دانشجویان در دیدار با وی مطالباتی مطرح کردند که امام جمعه ارومیه باتوجه به اهمیت ویژه جوانان و نخبگان، گروه مشاوران جوان را تشکیل داد.

حجت الاسلام قریشی، ضمن تقدیر از پیشنهاد و پیگیری این موضوع توسط دانشجویان، از شناسایی انتظارات و کمبود ها و دغدغه های موجود در جامعه بعنوان وظیفه ی اصلی اتاق فکر و گروه مشاوران جوان یاد کرد و از آنان خواست تا در جهت اعتلای اهداف والای نظام مقدس جهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

در همین راستا سید سجاد صالحی طی حکمی به عنوان مشاور امور جوانان و سرپرست گروه مشاوران جوان دفتر نماینده ولی فقیه در استان منصوب شد.

امام جمعه ارومیه در خصوص وظایف این گروه اعلام کرده است که سرلوحه اقدامات اتاق فکر و گروه مشاوران جوان در جهت اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری از جمله مطالبات از دانشگاه ها و دانشجویان، گسترش موضوع تحقیق و پژوهش، تبدیل علم به ثروت، ارتباط دانشگاه با صنعت، موضوع اشتغال و ازدواج جوانان، آسیب شناسی موضوعات فرهنگی جامعه و ارائه راهکارهای کارشناسی شده و سایر موضوعات مرتبط با جوانان و نخبگان و دانشجویان باشد.

متن حکم سرپرست گروه مشاوران جوان نماینده ولی فقیه در استان به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای سید سجاد صالحی

با توجه به شایستگی و تعهد جنابعالی در مسائل مربوط به جوانان و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی در حوزه جوانان، به موجب این حکم جنابعالی را بعنوان "مشاور خود در این حوزه و سرپرست گروه مشاوران جوان دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی" منصوب می نمایم.

ساماندهی، ارتقاء بهره وری و بهره گیری از اندیشه و توانایی جوانان، استفاده از کلیه استعدادهای علمی و فرهنگی، بازشناسی ظرفیت ها و توانمندی های جوانان عزیز منطقه، فراهم کردن اتاق فکر متشکل از نخبگان و فرهیختگان درد آشنای بومی مورد انتظار است.

شما را به حضور متمرکز در این مسئولیت حساس، بهره گیری از نظریات بزرگان و اساتید حوزه و دانشگاه، ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، لزوم پایبندی به قوانین و پیروی از منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی توصیه می نمایم.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا فداه در خدمت به جوانان در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشید.


سید مهدی قریشی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

نظر شما