معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بوکان:

دلیل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی وحدت بین مردم بود

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۲:۰۸
کد خبر: ۲۵۵۳۸۵
دلیل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی وحدت بین مردم بود
وحدت، اساس دین و دلیل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است.

ایوب آذین پور در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله دهه مبارک فجر در بوکان، افزود: مسوولین این کمیته ها و حدود اختیارات آنها در راستای برنامه ریزی برای برگزاری درخور و شایسته آیین های این دهه مبارک معرفی و برای آنان ابلاغیه های لازم صادر شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از بوکان،وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های اقشار مختلف مردم برای برگزاری جشن های دهه مبارک فجر، اضافه کرد: مشارکت مردم در برگزاری جشن های انقلاب اسلامی و یوم الله 22 بهمن بیانگر وفاداری مردم به نظام جمهوری اسلامی است.

وی به نقش مردم در شکل گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: باید با فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور مردم، زمینه مشارکت همه اقشار مردم و جذب بیشتر مخاطبان در دهه فجر را فراهم کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بوکان با اشاره به اینکه امسال موضوع وحدت باید در محوریت اجرای برنامه های دهه فجر قرار گیرد افزود: وحدت، اساس دین و دلیل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی است.

مدیر تبلیغات اسلامی بوکان نیز در این جلسه گفت: انقلاب ملت ایران یکی از بزرگترین انقلاب های دنیا در اواخر قرن بیستم به شمار می رود که با نثار خون هزاران شهید به ثمر نشسته است.

حجت الاسلام عادل نجفیان افزود: وظیفه همه مسوولان است که در این ایام با یادآوری این واقعه مهم، تمام تلاش خود را به کار ببندند تا هر چه بهتر دستاورد های انقلاب را به نسل های جدید معرفی کنند .

دهه فجر از 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن آغاز و تا 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ادامه می یابد.

بوکان با 227 هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان و 184 کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

رضا سلیمی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز