فرماندار خوی در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی:

تردد بیش از ۲۵ هزار نفر در ماه از مرز رازی استان آذربایجان غربی در سال

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۸:۵۳
کد خبر: ۲۶۴۹۴۳
تردد بیش از ۲۵ هزار نفر در ماه از مرز رازی استان آذربایجان غربی در سال
به طور میانگین بیش از 25 هزار نفر در ماه از مرز رازی استان آذربایجان غربی در سال 93 تردد کرده اند.

فرماندار خوی در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی گفت: به طور میانگین بیش از 25 هزار نفر در ماه از مرز رازی استان آذربایجان غربی در سال 93 تردد کرده اند.

به گزارش برنا از خوی، سیوانی در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی که با حضور مدیران و مسئولان شهرستان در محل فرمانداری خوی برگزار شده بود گفت: امسال به طور میانگین بیش از 25 هزار نفر در ماه از مرز رازی استان آذربایجان غربی تردد کرده اند.

وی با اشاره به اهمیت صنعت توریسم و جذب گردشگر ادامه داد: با توجه به وجود جاذبه های گردشگری فراوان در شهرستان خوی باید با زیبا سازی فضای شهر و توجه جدی به مبلمان شهری و همچنین ساماندهی ورودی های شهر از جمله سه راهی ایواوغلی در جهت معرفی و شناساندن ظرفیت های فرهنگی و گردشگری با هدف جذب گردشگر در ایام نوروز اقدام نمائیم.

سیوانی در ادامه، شناسائی ظرفیت ها و عملی نمودن این ظرفیت ها را از وظایف مدیران و روسای ادارات دانست و خواستار توجه جدی آنان به این وظایف شد.

فرماندار شهرستان خوی افزود: مرز رازی یکی از ظرفیت های مهم گردشگری شهرستان خوی است و باید با برنامه ریزی متناسب با ظرفیت ها و منابع موجود شهرستان، در راستای رشد و توسعه صنعت گردشگری قدم برداریم .

در ادامه، شرح وظایف ستاد تسهیلات در قالب 9 کمیته تقسیم بندی و با مشخص نمودن اعضای این کمیته ها وظایف هر کمیته ابلاغ گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز