صالحی در دیدار با امام جمعه ارومیه

بیداری اسلامی که در منطقه آغاز شده دستاوردهای بیشتری خواهد داشت

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۴:۴۸:۰۰
کد خبر: ۳۶۵۰۲
بیداری اسلامی که در منطقه آغاز شده دستاوردهای بیشتری خواهد داشت
وزیر امورخارجه گفت: بیداری اسلامی کنونی در منطقه تازه آغاز شده و مطمئنا دستاوردهای بیشتری به دست می‌آید.
به گزارش خبرنگار برنا از آذربایجان غربی، علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین حسنی، امام جمعه ارومیه با اشاره به تحولات منطقه، بیان کرد: بیداری اسلامی کنونی در منطقه تازه آغاز شده و مطمئنا دستاوردهای بیشتری به دست می آید.

صالحی افزود: آذربایجان غربی و شهر ارومیه یکی از استان های ویژه کشور است که از قابلیت های ویژه آن، همسایگی با چند کشور است.

وی ادامه داد: تصمیم داریم برگزاری اجلاس های منطقه ای و بین المللی را بین استان های مختلف کشور، توزیع کنیم که ارومیه اولین و مهمترین گزینه ما بود.

وزیر امور خارجه خطاب به امام جمعه ارومیه که به تازگی از دستان رییس جمهور نشان درجه1 شجاعت را دریافت کرده است، گفت: ما به عنوان یک شهروند و هموطن از تلاش های پایدار و مداوم شما که همواره برای سرافرازی میهن بوده است، تشکر می کنیم.

صالحی به خاطر اعطای این نشان به حجت الاسلام حسنی، از رییس جمهور قدردانی کرد و اظهارداشت: این حرکت گام کوچکی در قدردانی از رشادت ها و شجاعت های این مرد بزرگ آذربایجان است.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام حسنی، از اعتماد وزارت امور خارجه برای برگزاری این دیدار در ارومیه تشکر کرد و ارومیه را شایسته این میزبانی دانست.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز