فرماندار ارومیه

دولت برای ۲۷ هزار نفر در ارومیه شغل ایجاد می‌كند

۱۳۹۰/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۴:۳۳
کد خبر: ۶۴۳۶۲
دولت برای ۲۷ هزار نفر در ارومیه شغل ایجاد می‌كند
فرماندار ارومیه از تعهد اشتغال این فرمانداری برای 27 هزار نفر در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ارومیه، حمید ابراهیمی فرماندار این شهر امروز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری ارومیه گفت: سهم اشتغال آذربایجان غربی در سال جاری را 113 هزار نفر است که فرمانداری ارومیه نیز متعهد شده از این تعداد برای 27 هزار نفر شغل ایجاد كند و این عمل با همکاری و همدلی دستگاههای اجرایی شهرستان میسر است.

فرماندار ارومیه یادآور شد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت های شهرستان ارومیه پیش بینی می شود حصول سهم اشتغال این شهر بیش از سایر شهرستانهای استان باشد.

وی گفت: در سهم شهرستان ارومیه در مشاغل خانگی كارهای خوبی انجام گرفته و امیدواریم امسال تعداد اشتغال در این شهرستان از افزایش چشمگیری برخوردار شود.

حمید ابراهیمی افزود: در این رابطه می طلبد كه مسوولان دستگاه های اجرایی به صورت جمعی جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال جهاد اقتصادی و سیاست های دولت عدالت محور و خدمتگذار جهت ارتقاء در آمد سرانه شهرستان تلاش بیشتری كنند .

وی اضافه كرد: برنامه های سه ماهه دوم جهت ادامه روند برنامه سه ماهه اول تدوین شده و هر چند كه در سه ماهه اول از برنامه كلی حدود سه در صد عقب هستیم.

ابراهیمی اظهار كرد: در سه ماهه دوم پیش بینی می شود عقب ماندگی جبران شود.

وی افزود: در بحث نظارت و در جهت به ثمر رسیدن موضوع اشتغال، فرمانداری اكیپ های مورد نیاز را آماده كرده است و با نظارت بیشتر بر امورات دستگاه ها تلاش خواهد كرد تا نتیجه مطلوبی در این رابطه به دست آورد.

فرماندار ارومیه همچنین در رابطه با بنگاه های زودبازده گفت: از بدو تاسیس تاكنون 16 هزار و 962 پرونده تشكیل شده و از این تعداد 10 هزار و 402 واحد به بانكها معرفی و انعقاد قرار داد شده است، که به همت و تلاش دولت در این موضوع اشتغالهای خوب و پایداری ایجاد شده است.

نظر شما