زیرساخت‌های اجرای طرح پارک الکترونیک در ارومیه فراهم می‌شود

۱۳۹۰/۰۶/۱۶ - ۱۹:۵۶:۵۴
کد خبر: ۷۵۲۸۲
زیرساخت‌های اجرای طرح پارک الکترونیک در ارومیه فراهم می‌شود
روابط عمومی شهرداری ارومیه از آماده سازی زیرساخت‌های اجرای طرح پارک الکترونیک در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شهرداری ارومیه، پارک خودروهای شخصی در مکان‌های غیرقانونی از جمله تابلوهای پارک ممنوع حتی با هدایت پارکبانان مشکلات ترافیکی بسیاری در سطح شهر ایجاد می‌کند که در این ارتباط اجرای طرح پارک الکترونیک ضروری است.

اگرچه هم اكنون زیر ساختهای لازم برای اجرای طرح پارک الکترونیک در ارومیه فراهم نیست اما این طرح با ایجاد زیر ساخت های الکترونیکی و نیروی انسانی لازم با سرمایه گذاری سازمان حمل و نقل ترافیک آذربایجان غربی اجرا خواهد شد.

همچنین تخلف پارکبان ها از دیگر عوامل افزایش حجم ترافیک درخیابان های ارومیه است اگرچه شهروندان از حقوق یکسان برخوردارند و لازم است از جای پارک به نحو احسن استفاده شود اما درمواردی شاهد تخلف پارکبان ها هستیم به طوری که خودروها را برای توقف در زیر تابلو پارک ممنوع هدایت می کنند.

اکنون 57 پارکبان در شهرستان ارومیه فعالیت دارند و پس از پایان قرارداد ابتدایی در زمینه اجرای طرح پارکبان در سطح شهر ارومیه نسبت به تغییر قرارداد با شرکت دیگری اقدام خواهد شد.

با مکانیزه شدن پارک خودروها در ارومیه تعداد شاغلان در بخش پارک خودروها کمتر می شود و میزان تخلف نیز کاهش می یابد و در صورت اجرای طرح پارک الکترونیک رانندگان از طریق کارت الکترونیکی می توانند در محل های تعیین شده و مجاز پارک کنند.

همچنین بتازگی عملیات نصب 12 ست وسایل بازی کودکان درپارک های عمومی سطح شهر ارومیه نیز انجام شده و بر اساس برنامه ریزی ها برای فراهم آوردن امکانات رفاهی مناسب برای گردشگران در مرحله طرح تابستانی و ساماندهی اماکن مناسب برای نصب چادرهای اقامتی، اکیپ های هدایت مسافران درمبادی ورودی شهر مستقر و آماده پذیرایی از گردشگران هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز