امضای تفاهم نامه همکاری ورزش و جوانان البرز و کانون‌های فرهنگی مساجد

۱۳۹۱/۱۰/۲۶ - ۱۳:۵۰:۴۴
کد خبر: ۱۱۱۳۷۲
امضای تفاهم نامه همکاری ورزش و جوانان البرز و کانون‌های فرهنگی مساجد
تفاهم نامه همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با حضور علیرضا جوانمردی و حجت الاسلام والمسلمین سید اکبر موسوی امضا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، حجت الاسلام والمسلمین سید اکبر موسوی مدیرکل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با حضوردر دفتر علیرضا جوانمردی مدیرکل ورزش وجوانان استان البرزضمن امضای تفاهم نامه همکاری دو سازمان، تعامل و همکاری فی مابین اداره کل ورزش و جوانان استان و دبیرخانه کانون‌های مساجد استان البرز در مسایل فرهنگی، علمی، آموزشی، اجتماعی و مذهبی امری بسیار حساس قلمداد کرد.

علیرضا جوانمردی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرزهم در این نشست با اشاره به اهمیت جایگاه کانون‌های فرهنگی مساجد در جذب جوانان گفت: بر اساس ماده صدو دوازده قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، سازمان‌های مردم نهاد جوانان به سازمان‌هایی اطلاق می‌شود که برای انجام فعالیت و ارایه خدمات داوطلبانه در عرصه‌های تربیتی با مشارکت جوانان و بر اساس مدیریت جوانان تاسیس و با صدور پروانه فعالیت با عنوان سمن تحت پوشش فعال باشند.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت320 کانون مساجد استان البرز ابراز داشت: در راستای شروع به کار المپیاد ورزشی کانون‌های مساجد، تیم‌های هریک از کانون‌های مساجد می‌توانند از یک سانس باشگاه‌هایی که در البرز فعال هستند به صورت رایگان با هماهنگی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل استفاده کنند و امیدواریم با امضای این تفاهم نامه بتوانیم از ظرفیت‌های ارزشمند هر دو حوزه در جهت ارتقای سطح فرهنگی جوانان در هر دو بخش کیفی و کمی نقش بسزایی ایفا کنیم.
 
شایان ذکر است در این جلسه قدرت اله شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و حمید رضا رضایی سرپرست روابط عمومی اداره کل حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز