از سال آینده

طرح پارکبان به صورت مکانیزه در کرج اجرا می‌شود

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۰
طرح پارکبان به صورت مکانیزه در کرج اجرا می‌شود
شهردار کرج گفت: با بررسی‌های انجام شده از سال آینده طرح پارکبان به صورت مکانیزه در کلانشهر کرج اجرا می شود.

به گزارش برنا از البرز به نقل از روباط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرج، سید علی آقازاده با اعلام این خبر گفت: طرح پارکبان به منظور ساماندهی ترافیک ساکن سطح معابر و با هدف تقسیم عادلانه جایگاههای پارک حاشیه‌ای از معابر شهر و با هدف ایجاد نظم در کلانشهر کرج از ابتدای سال 89 به اجرا در آمد.

وی افزود: این طرح در سال جاری برای نخستین بار در کرج اجرایی شد که به تبع مشکلات و نواقصی را در پی داشت.

شهردار کرج عنوان کرد:اجرای طرح پارکبان نخستین تجربه شهرداری، شورا و راهنمایی و رانندگی در این زمینه بود که به دلیل برخی ناهماهنگی ها و در برخی موارد عدم همکاری شهروندان با مشکلاتی مواجه شد.

نواقص طرح پارکبان برطرف می شود

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر شورای شهر،شهرداری کرج و راهنمایی ورانندگی با برگزاری جلسات متعدد نواقص موجود را بررسی کرده و این طرح از بهمن ماه سال جاری به صورت صد در صد عملیاتی در این کلانشهر اجرایی می شود.

وی در ادامه آموزش نیروهای شاغل در این طرح را یادآور شد و افزود: سعی شده تا از این پس ضمن گزینش افراد به موضوع آموزش آنها نیز پرداخته شود تا شهروندان در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند.

آقازاده در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح پارکبان به صورتت مکانیزه در کرج خبر داد و گفت: از سال آینده طرح پارکبان به صورت مکانیزه و با نصب دستگاه های هوشمند در این کلانشهر اجرای می شود که این امر می تواند بسیاری از مشکلات موجود را کاهش دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز