ورود توربین‌های تولید شده مپنا به نیروگاه جندر سوریه

۱۳۸۹/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۳:۰۰
کد خبر: ۱۱۳۶
ورود توربین‌های تولید شده مپنا به نیروگاه جندر سوریه
دو واحد توربین گاز V94.2 با توان 162 مگاوات (هر یك و در شرایط ایزو) به نیروگاه جندر کشو سوریه وارد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز به نقل از روابط عمومی مپنا، این نیروگاه با توان نامی 484 مگاوات به صورت سیكل تركیبی بوده و شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا، علاوه بر تامین دو واحد توربین گازی، متعهد به تامین یك واحد توربین بخار E-TYPE با توان 159 مگاوات نیز است.

بنابراین گزارش، واحدهای اول و دوم گازی تحویلی به نیروگاه جندر، به ترتیب یکصد و بیست و ششمین و یکصد و سی و دومین توربین‌های گازی تولید شده در شركت توربین مپنا است كه در مرداد ماه سال جاری به مقصد این نیروگاه حمل شدند.

بر اساس اعلام پیمانکار اصلی این پروژه، (شرکت احداث و توسعه نیروگاه‌های سیکل ترکیبی مپنا) پیشرفت كل پروژه منتهی به آذر ماه 89، به میزان 44 درصد است و فعالیت‌های بخش ساختمانی نیز در كلیه جبهه‌ها در حال اجرا است.

این گزارش می افزاید، همچنین تجهیز كارگاه پیمانكار نصب GTG/BOP به اتمام رسیده و شروع فعالیت‌های این بخش نیز با نصب قطعه دیفیوزر کلید زده شده است.

شایان ذکر است، مطابق قرارداد منعقده میان سازمان برق سوریه(PEEGT) و گروه مپنا، نیروگاه 484 مگاواتی جندر شامل دو واحد گازی و یک واحد بخار خواهد بود که در مدت 28 ماه احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، واحد اول گازی 17 ماهه، واحد دوم گازی 19ماهه و واحد بخار در پایان مدت احداث نیروگاه (28ماهه) تحویل کارفرما خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز