فرماندار ساوجبلاغ:

حق آب شهرستان ساوجبلاغ از سد طالقان پیگیری شود

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۴
حق آب شهرستان ساوجبلاغ از سد طالقان پیگیری شود
علی حدادی خواستار پیگیری حق آب از سد طالقان برای شهرستان ساوجبلاغ به عنوان یکی از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری به کرج شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز، علی حدادی اظهارداشت: در سفر دوم رییس جمهور نیز 130 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی به این بخش اختصاص پیدا کرد.

این مسوول خاطرنشان کرد: در این مرحله از سفر 30 پروژه تعریف شده بود که این طرح ها بیش از 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.
وی در ادامه 16 مصوبه در قالب 74 پروژه را نتیجه سفر اول ریاست جمهور برای شهرستان ساوجبلاغ با اعتبار 74 میلیارد و 149 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این مدت بیش از 98 درصد مصوبات در این شهرستان اجرایی شده است.

این مسوول در ادامه بیان داشت:حق آب از سد طالقان برای شهرستان ساوجبلاغ از مصوبات سفر دوم بوده که هنوز به مرحله اجرا در نیامده است.

وی تامین مسکن برای اقشارکم درآمد را نیز از جمله برنامه های مهم دولت ذکر کرد و گفت: این مهم در ساوجبلاغ به دلیل کم آبی با مشکل مواجه شده است.

حدادی افزود: در ساوجبلاغ 77 هزار واحد مسکن مهر احداث می شود اما در زمینه تامین آب بعنوان یکی از مهمترین زیرساخت های شهرستان با مشکل روبه روست.

فرماندار ساوجبلاغ در پایان گفت: بیش از 98 درصد مصوبات سفر اول ریاست جمهوری به کرج در شهرستان ساوجبلاغ اجرایی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز