مدیر روابط عمومی استانداری البرز در گفت‌وگو با برنا

البرز آماده استقبال از رییس جمهور است

۱۳۸۹/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۹:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۷
البرز آماده استقبال از رییس جمهور است
مدیر روابط عمومی استانداری البرز گفت: استان البرز این روزها با شور و نشاط همگانی آماده استقبال از رییس جمهور است در این راستا کمیته‌های مختلفی در استانداری البرز تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمود سوداگر در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در کرج اظهارداشت: کمیته پشتیبانی، استقبال، برگزیدگان و کارگروه فرهنگ و هنر از جمله کمیته های تشکیل شده در این مرکز است ضمن اینکه ستادهای مردمی دانش آموزی، دانشجویی،کارگری و اصناف نیز در تمام شهرستان های استان البرز آماده استقبال از رییس جمهور است.

سوداگر خاطرنشان کرد: کارگروه فرهنگ و هنر در روز سفر رییس جمهور در راستای تدوین طرح های کلیدی این استان تشکیل جلسه خواهد داد و مصوبات این نشست برای تصویب نهایی به جلسه هیأت دولت ارسال خواهد شد.

وی یادآور شد: مصوبات نهایی این سفر در نشست خبری معاون رییس جمهور با رسانه ها به اطلاع مردم خواهد رسید.


مدیر روابط عمومی استانداری البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه سفر رییس جمهور گفت: دکتر احمدی نژاد پس از دیدار مردمی و سخنرانی در محل ورزشگاه مخابرات نشست های مختلفی با نخبگان و برگزیدگان استان، دانشجویان، صنعتگران، کارگران همچنین خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خواهند داشت.

وی افزود: دیدار با مدیران این استان در راستای بررسی مشکلات موجود از دیگر برنامه های سفر رییس جمهور به البرز است.

تشکیل 30 ستاد استقبال از رییس جمهور در البرز

سوداگر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آمادگی ادرات کل استان در راستای برگزاری دیدارهای مردمی با وزرا بیان کرد: وزرای مربوطه در روز سفر در محل ادرات کل آماده پاسخگویی و دریافت نامه های مردمی هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون کمیته استقبال از ریاست جمهوری در 30 ستاد اداری این استان تشکیل شده است تاکید کرد: شهروندان می توانند با مراجعه به این ادرات مطالبات خود را با وزرای مربوطه در میان بگذارند.

سوداگر در ادامه خواستار ایجاد فضای مناسب برای دیدار مردمی با وزیران مربوط به هر ادراه کل شد و گفت: لازم است ادرات کل این استان زمینه حضور مردم در راستای بیان مطالبات خود با وزیران مربوطه را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر وزیران هر ادراه کل یا معاونان وی در آن مرکز حضور یافته و پاسخگوی شهروندان خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز