دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان البرز خبر داد

راه‌اندازی اردوگاه اجباری معتادان سهیلیه

۱۳۸۹/۱۱/۱۷ - ۱۷:۳۱:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۰۹
راه‌اندازی اردوگاه اجباری معتادان سهیلیه
سرهنگ زارعی از راه‌اندازی اردوگاه اجباری معتادان در سهیلیه خبر داد و گفت: زمینی به مساحت 10هکتار در غرب استان البرز برای نگهداری معتادان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سرهنگ عباس زارعی، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان البرز که ظهر امروز در اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان در محل تالار باهنر استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: تا قبل از تشکیل استان البرز به دلیل نزدیکی شهرستان کرج به تهران، مرکز مناسبی برای نگهداری این معتادان وجود نداشت.

وی در ادامه با اعلام اینکه با تشکیل ستاد استان، مرکزی در سهیلیه به این منظور پیش بینی شده، خاطرنشان کرد: با پیش بینی زمین 10هکتاری درغرب استان البرز مکان مناسبی برای نگهداری معتادان در نظر گرفته شده است.

زارعی همچنین تصریح کرد: همزمان با تشکیل ستاد مبارزه با مواد مخدر استان 6کمیته فعال شده که با برگزاری جلسات متعدد و با حضور استاندار البرز به عنوان رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر بسترهای لازم برای اجرایی شدن برنامه ها فراهم شده است.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان البرز همچنین با تاکید بر ضرورت تلاش همه جانبه مدیران استان در این زمینه اظهار داشت: با توجه به موقعیت استان البرز و وجود قومیت های مختلف در آن، استقرار بزرگ ترین زندان های کشور و بسیاری از مولفه های دیگر در این استان باید برتلاش مضاعف و تعامل تمامی دستگاه های اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی اقدامی اساسی برای کنترل و مبارزه همه جانبه صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز