تجلیل از برترین های ورزش همگانی استان البرز

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۸:۰۰:۵۱
کد خبر: ۱۶۹۸۳۵
تجلیل از برترین های ورزش همگانی استان البرز
مراسم تجلیل از قهرمانان،مدال آوران و فرهیختگان ورزش های همگانی استان البرز برگزار شد.


مراسم تجلیل از قهرمانان،مدال آوران و فرهیختگان ورزش های همگانی استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان البرز در این مراسم و در دو بخش ویژه از مربیان ومدال آوران ورزش های همگانی که در سال 1392 موفق به کسب عنوان شده بودند تقدیر شد همچنین از فعالان این ورزش که در استان البرز در جهت رونق ورزش همگانی اثر گذار بودند نیز با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

محبی سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرزدر این ارتباط گفت:با توجه به دستاوردهای مثبت هیات همگانی در سال جاری در قالب برنامه ای سعی کردیم از زحمت کشان این هیات تقدیر کنیم وبه لطف خداوند این اتفاق افتاد ودر حضور رئیس فدراسیون کشور این مراسم با شکوه خاصی برگزار شد.

وی تصریح کرد:در سال 92 هیات ورزش های همگانی برنامه های خوبی را به اجرا درآورد وتمام اعزام های خود به مسابقات کشوری را انجام داد که شاخص ترین آن برگزاری همایش بزرگ پیاده روی را به انجام رساند وبا استقبال خوب شهروندان روبرو شد.

محبی درپایان گفت:برای سال آتی برنامه های مدونی را در دستور کار داریم که امیدوارم با حمایت اداره کل ورزش استان وفدراسیون کشور محقق شود وبیش از پیش شاهد توسعه ورزش همگانی در میان شهروندان باشیم.

نظر شما