دستور شهردار کرج برای مناسب سازی معابر و مبلمان شهری

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۴:۵۲:۵۱
کد خبر: ۱۹۶۱۲۶
دستور شهردار کرج  برای مناسب سازی معابر و مبلمان شهری
موسس و رئیس انجمن نعناع اعلام کرد: شهردار کرج طی دستوری به مدیران شهری ، همه مهندسان شهرداری را مکلف به یادگیری و مناسب سازی معابر و مبلمان شهری کرد.


 موسس و رئیس انجمن نعناع  اعلام کرد: شهردار کرج  طی دستوری به مدیران شهری ، همه مهندسان شهرداری را مکلف به یادگیری و مناسب سازی معابر و مبلمان شهری کرد.

محمد پاشایی با بیان این مطلب در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی مناسب سازی ضمن تشکر از مسئولان شهرداری و شورای شهر کرج اظهار داشت: حضور دکتر باغستانی به عنوان رئیس کمیسیون سلامت و مهندس ترکاشوند به عنوان شهردار فرصت مغتنمی برای حل مشکلات شهر و شهروندان به خصوص معلولان ضایعه نخاعی است و اگر به شهردار اختیارات کافی داده شود چهره شهر دگرگون خواهد شد.

وی یادآور شد: شهردار به معاونان خود دستور داد تا به منظور به روز رسانی اطلاعاتشان پیرامون مناسب سازی کلاس های ماهانه برگزار گردد و همه مهندسان شهرداری را مکلف به یادگیری مناسب سازی معابر و مبلمان شهری هستند.

وی خاطر نشان ساخت: در این دوره افرادی که در این کارگاه شرکت کرده بودند از اطلاعات بالایی برخوردار بودند و این ویژگی، کار ما را از جهتی راحت کرده بود، زبرا دیگر زمان برای تکرار مبانی به هدر نمی رفت و از جهتی نیز سخت بود چون این بار با افرادی سر و کار داشتیم که در کار خود خبره هستند و باید مسائل تخصصی تر را آموزش داد.

وی ابراز امیدواری کرد: تشکیل و استمرار این کلاس ها گشایشی باشد برای مناسب سازی معابر و مبلمان شهری.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز