تسهیلات بانکی نقش مهمی در اجرای پروژه‌های عمرانی دارد

۱۳۹۳/۰۳/۲۷ - ۱۴:۵۸:۰۷
کد خبر: ۱۹۶۱۲۸
تسهیلات بانکی نقش مهمی در اجرای پروژه‌های عمرانی دارد
استفاده از تسهیلات بانکی در تسریع پروژه‌های عمرانی نقش به‌سزایی داشته است.

شهردار کرج ارائه خدمات مطلوب را در سایه تعامل و مدیریت شهری مناسب دانست و سیاست و راهبرد شورا برای پروژه های عمرانی را بسیار موثر عنوان کرد و افزود: استفاده از تسهیلات بانکی در تسریع پروژه های عمرانی نقش بسزایی داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا علی ترکاشوند در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی در منطقه 2 کرج با اشاره به اینکه شهرداری نهادی درآمد هزینه است و با بیان اینکه این ارگان از مردم درآمد کسب و برای مردم هزینه می کند، سیاست و راهبرد شورا برای پروژه های عمرانی را بسیار موثر عنوان کرد و افزود: استفاده از تسهیلات بانکی در تسریع پروژه های عمرانی نقش بسزایی داشته است.

این مسئول در ادامه به ابلاغ مصوبه استفاده از تسهیلات بانکی در نیمه اول سال 92 اشاره کرد و با بیان اینکه این تسهیلات در سال 92 صد میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: این مصوبه در سال 93 به میزان استعداد اجرای پروژه و به صورت نامحدود افزایش یافت.

وی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" اعلام کرد: شهرداری و شورا این جمله را سرلوحه کار خود قرار دادند.

شهردار کرج افزود: پروژه های عمرانی شهرداری کرج با عزم ملی و همکاری دیگر دستگاه های استان از جمله استانداری، فرمانداری و پلیس خروجی خوبی برای شهروندان داشته است.

ترکاشوند اجرای پروژه شهید کچویی و دو پارک در منطقه 2 شهرداری کرج را مطلوب ذکر و عنوان کرد: امروز شاهد بهره برداری از ادامه بلوار کامیونداران و پارک بهارستان هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه بلوار کامیونداران با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است، طول این بلوار را بیش از هزار و 500 متر اعلام کرد و گفت: مساحت پارک بهارستان نیز 10 هزار متر است.

وی احداث پارک بهارستان را نیاز مردم در این محل مسکونی دانست و با بیان اینکه سیاست شهرداری در فصل اوقات فراغت دانش آموزان افزایش پار‌‌ک‌ها است، افزود: در آینده ای نزدیک نام این پارک به نام یکی از شهدای محل نام گذاری خواهد شد.

تقاطع دانش آموز شش ماه زودتر به بهره برداری می رسد
شهردار کرج در ادامه سخنان خود از تسریع در افتتاح تقاطعات و پروژه های بزرگ شهرداری خبر داد و گفت: بهره برداری از بلوار شهدای دانش آموز شش ماه زودتر اجرایی می شود.

ترکاشوند افتتاح پل حافظ در ابتدای ورودی خلج آباد را از دیگر اقدامات شهرداری عنوان کرد و گفت: در آینده ای نزدیک بهره برداری از این پل را نیز شاهد خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز