آغاز مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در البرز / رئیس مجلس به جمع راهپیمایان پیوست

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۱۵:۲۲:۰۷
کد خبر: ۲۰۶۴۳۷
آغاز مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در البرز / رئیس مجلس به جمع راهپیمایان پیوست
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور از ساعت 10:30 صبح جمعه در شهرها مختلف استان البرز آغاز شد.




مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور از ساعت 10:30 صبح جمعه در شهرها مختلف استان البرز آغاز شد. 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرج مردم روزه دار استان در آخرین جمعه از ماه پرفیض و مبارک رمضان در لبیک به فرمان بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) به خیابان ها آمدند تا بار دیگر با آرمان های والای آن پیر سفر کرده و منادی وحدت اسلامی و مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین تجدید بیعت کنند.

مسوولان ارشد استان البرز از جمله نماینده ولی فقیه، استاندار و معاونین وی، فرمانده هان سپاه، نیروی انتظامی، ارتش ، جامعه ورزش و جوانان ، مسوولان و کارکنان ادارات و سازمان ها در کنار اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی ضد صهیونیستی تنفر و انزجار خود را از حملات ناجوانمردانه رژیم اشغالگر قدس به گوش جهانیان رساندند.

حضور رئیس مجلس در کرج

رئیس مجلس شورای اسلامی به جمع راهپیمایان روز قدس در شهر کرج پیوست. 

دکتر علی لاریجانی صبح امروز جهت سخنرانی و شرکت در راهپیمایی روز قدس به استان البرز سفر کرد و مورد استقبال نمایندگان، استاندار و سایر مسئولین این استان قرار گرفت.

قرار است رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران ویژه مراسم روز قدس در شهر کرج باشد.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
















نظر شما