مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

همایش مهارتهای زندگی اول آبان در البرز برگزار می شود

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۰:۰۶
کد خبر: ۲۳۰۷۴۰
همایش مهارتهای زندگی اول آبان در البرز برگزار می شود
ورود برای عموم در این همایش رایگان می باشد و داوطلبین شرکت در همایش مذکور می توانند با شماره تلفن 02636305852 دفتر کانون حقیقت جوان تماس حاصل نمایند.


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری "همایش مهارتهای زندگی و مدیریت برخورد در خانواده" به مناسبت روز خانواده در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا رضا گل محمدی با اعلام این مطلب افزود: این همایش به مناسبت روز خانواده با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، شهرداری کلانشهر کرج و کانون حقیقت جوان در روز پنجشنبه مورخ 1 آبان ماه از ساعت 9 صبح الی 14 در محل تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این همایش یک روزه دکتر کامران صحت، دکتر یحیی علوی و مهندس احد حیدری در 3 بخش با موضوعات خانواده موفق و اقتصاد و فرهنگ در خانواده، مدیریت تعارض و اختلاف در خانواده، طرحی نو برای دوست داشتن همسر و فرزند، کسب مهارتهای فردی در مدیریت خانواده به سخنرانی خواهند پرداخت.

گل محمدی در پایان تصریح کرد: ورود برای عموم در این همایش رایگان می باشد و داوطلبین شرکت در همایش مذکور می توانند با شماره تلفن 02636305852 دفتر کانون حقیقت جوان تماس حاصل نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز