معاون وزیر راه و شهرسازی:

مترو هشتگرد سال ۹۴ افتتاح می شود

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۷:۵۱
کد خبر: ۲۵۳۳۹۰
مترو هشتگرد سال ۹۴ افتتاح می شود
معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: باید طرح های زیربنایی در شهر جدید هشتگرد متناسب با محیط زندگی مردم فراهم شود.


معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از پروژه های مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد از واگذاری بیش از 12 هزار واحد مسکن مهر منوط به اتصال خطوط انشعاب خبر داد و گفت: پیش بینی می شود مترو هشتگرد نیز تا سال 94 روی ریل افتتاح قرار گیرد. 

محسن نریمان در جریان سفر به استان البرز و در بازدید از پروژه های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد، اظهار داشت: روند نقدینگی این پروژه ها مورد ارزیابی قرار گرفته است و میزان پیشرفت فیزیکی نیز بالای 83 درصد می باشد و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا انتهای سال بیش از 12 هزار واحد مسکن مهر منوط به اتصال آب و برق و... تحویل به مردم خواهد شد.

وی افزو: پیش بینی می شود پروژه های مسکن مهر تا پایان سال 94 به اتمام برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: باید طرح های زیربنایی در شهر جدید هشتگرد متناسب با محیط زندگی مردم فراهم شود.

نریمان ادامه داد: شهر جدید هشتگرد به سرعت در مسیر پیشرفت قرار دارد و با ارزش افزوده بالایی همراه خواهد شد.

وی افزود: برخورداری از راه آهن و مترو موجب گسترش ارتباطات بین شهرهای هشتگرد، کرج و تهران در آینده نزدیک خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی راه اندازی متروی شهر جدید هشتگرد را تا انتهای سال 94 نوید بخش توسعه این شهر تازه در شهرستان ساوجبلاغ کرج تأسیس دانست.

شایان ذکر است، در جریان این بازدید، نشستی نیز با هدف بررسی موانع راه اندازی پروژه قطار برقی گلشهر - هشتگرد با حضور دستگاه های اجرایی استان تشکیل و در دستور کار پیگیری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز قرار گرفت.

شایان ذکر است، اعتباری بالغ بر226 میلیارد تومان جهت راه اندازی مترو هشتگرد دیده شده است که به جهت برخی موانع زیرساختی تا پایان سال 94 تکمیل خواهد شد.

نظر شما