با صدور بیانیه ای ؛

فرماندار فردیس خواستار محاکمه عاملان هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان(ص) شد

۱۳۹۳/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۰:۲۷
کد خبر: ۲۵۵۳۳۴
فرماندار فردیس خواستار محاکمه عاملان هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان(ص) شد
اقدام شرم‌آور نشریه فرانسوی در انتشار کاریکاتور موهن علیه رسول مهر و رحمت و رأفت، پیامبر اعظم(ص) دل تمامی مسلمانان عالم را به درد آورده و اندوهگین ساخته است.

فرماندار شهرستان فردیس با صدور بیانه ای هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبرعظیم‌الشان(ص) در نشریه فرانسوی شالی ابدو را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بیانیه مهندس مهدی مهرور آمده است: اقدام شرم‌آور نشریه فرانسوی در انتشار کاریکاتور موهن علیه رسول مهر و رحمت و رأفت، پیامبر اعظم(ص) دل تمامی مسلمانان عالم را به درد آورده و اندوهگین ساخته است. این اقدام بی‌شرمانه قطعا ناشی از زبونی و عجز این فرومایگان در برابر اسلام راستین بوده و به بهانه حمله تروریستی عوامل گروه ضد اسلامی داعش به دفتر این نشریه صورت گرفته است.‎

در بخش دیگری از این بیانیه آمدهاست: عاملان آمریکا و صهیونیسم بار دیگر با اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) عمق کینه و دشمنی خود را نسبت به اسلام و مسلمانان نمایان‌ ساخته و وحشت خود را از گسترش بیداری اسلامی و فرهنگ مبتنی بر اسلام و قرآن نشان دادند. بدون شک هدف اصلی عاملان این اقدام بی شرمانه ، کاستن از امواج روز افزون اسلام‌خواهی در سراسر جهان است. بااین حال مسلمانان جهان می‌دانند، بهترین پاسخ به این اهانت‌ها وحدت امت و استراتژی واحد امت اسلامی در برابر پروژه‌ های استکبار جهانی است .

این بیانیه می‌افزاید: غرب هراز چند گاهی با توهین به مقدسات اسلامی پروژه اسلام‌ هراسی را کلید می‌زند تا با این روش چهره اسلام را وارونه جلوه داده و با نام آزادی بیان با توهین به قرآن و اسلام و پیام‌ آور آن، اهانت به دستورات اسلامی و بزرگان جهان اسلام که از مصادیق و نمونه‌ ها یبارز این توهین‌ها هستند، بازی جدیدی را شروع کند. با این حال مسلمانان جهان می‌دانند،بهترین پاسخ به این اهانت‌ ها وحدت امت و استراتژی واحد امت اسلامی در برابر پروژه‌ های استکبار جهانی است

فرماندار شهرستان فردیس در پایان این بیانیه این اقدام بی‌شرمانه دشمنان انسانیت و مدعیان دروغین حقوق بشر را محکوم می‌کند و هم‌نوا با همه مسلمانان جهان،خواستار محاکمه قضایی عاملان این اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی در دادگاه‌های معتبربین‌المللی است .

نظر شما