استاندار البرز:

ایجاد امنیت شغلی و اجتماعی از وظایف تامین اجتماعی است

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۰:۳۳:۵۲
کد خبر: ۲۶۲۵۴۴
ایجاد امنیت شغلی و اجتماعی از وظایف تامین اجتماعی است
تامین امنیت شغلی، اجتماعی و حفظ کرامت از جمله مسولیت هایی است که بر دوش شمااست و افرادی که تحت پوشش این سازمان هستند نسبت به آن مسئولیت دارند.


استاندار البرز تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی بازوی پرتوان نظام درایجاد امنیت اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، سیدحمید طهایی با بیان این مطلب در نشست با مدیرکل و مسئولان تامین اجتماعی استان البرزبه حضور پر شور مردم در 22 بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: وارد سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شده ایم؛ 36 سال است که مردم با مسائلی که دشمنان نظام و انقلاب پیش آوردند ایستادند و حضور جدی دارند و این مردم هستند که با حضور بالنده و پرنشاط در حوزه های اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی هستند و این مردم هستند که این مسئولیت ها را به ما دادند و از ما نیز انتظار دارند بار سنگین مسئولیت نسبت به گذشته بیشتر احساس شود.

وی افزود: مردم آگاهانه و عالمانه و با احساس مسئولیت در صحنه حضور می یابند و حال وظایف ما به عنوان خادمین مردم در پاسخ به این حضور پر شور چیست؟ ما باید نسبت به گذشته خدمات بیشتری به مردم ارائه دهیم .

طهایی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند،برضرورت تکریم ارباب رجوع و ادای حقوق شهروندی مردم از سوی مدیران و مسئولان در حوزه تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: تامین اجتماعی و جایگاه مسئولیتی شما جایگاه ارزشمند و بلندی است.

وی افزود: انسان در همه امور زندگی خود نیازمند خدمت و کمک دیگران است و یکی از با ارزش‌ترین و بهترین مراکز خدمات دهی سازمان تامین اجتماعی است که خدمات خوبی را به مردم ارائه می‌دهد.

استاندار البرز گفت: تامین اجتماعی در امنیت شغلی نیز کار بزرگی انجام می دهد و خداوند توفیقات روز افزون به شما بدهد.

طهایی گفت: دو نعمت در جامعه مجهول است، یکی امنیت و دیگری سلامت. وقتی خدا به ما سلامتی داده متوجه نیستیم و در بحث امنیت هم بخشی ازامنیت به عهده شمااست، امنیت شغلی و روانی نیز به نوعی بر عهده شما قرار دارد.امنیت شغلی خود به خود در اطرافیان نیز اثر خواهد گذاشت لذا بخشی از امنیت که همان نعمت مجهول است در حوزه مسئولیت شماست.

سازمان تامین اجتماعی بازوی پرتوان نظام درایجادامنیت اجتماعی است

استاندار البرز با بیان اینکه تامین اجتماعی بازوی پرتوان نظام درایجاد امنیت اجتماعی است، گفت: تامین اجتماعی در امنیت شغلی کار برزگی انجام می دهد.

وی افزود: تامین امنیت شغلی، اجتماعی و حفظ کرامت از جمله مسولیت هایی است که بر دوش شمااست و افرادی که تحت پوشش این سازمان هستند نسبت به آن مسئولیت دارند.

وی افزود: تامین اجتماعی خدمت رسانی به اقشار جامعه زحمتکش و پر تلاش را بر عهده دارد و اکنون که این مسئولیت سنگین و با اهمیت بر دوش شماست توقع ما از شما بالا است.

تامین اجتماعی از شاخص های ارزیابی توسعه جوامع است

استاندار البرز با بیان اینکه توسعه و افزایش خدمات تامین اجتماعی از شاخصه های مهم ارزیابی برای توسعه جوامع است گفت: در بخش تامین اجتماعی ابعاد کار را باید توسعه دهیم . البرز دارای ظرفیت‌های متعددی در بخش‌های مختلف است که باید در زمینه خدمات‌دهی مناسب به مردم گام های اساسی برداشته شود.

استاندار البرز با اشاره به پیشرفت های قابل ملاحظه در سطح استان در این حوزه اظهارداشت: توسعه در ابعاد کمی و کیفی استان چشمگیر بوده است و هر چند شاخص های درمانی نسبت به گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته اما نباید به این قانع بود.

وی با بیان اینکه امروز موضوع تامین اجتماعی و رفاه، شاخص برجستهای برای ارزیابی توسعه کشورها است و هرچه این شاخص بالاتر باشد توسعه همه جانبه و متوازن بیشتر محقق خواهد شد، افزود: از این رو در توسعه این بخش در استان گام های اساسی باید برداشت.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز