آئین‌نامه داخلی شورای فرهنگ عمومی البرز تصویب شد

۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۲:۵۶
کد خبر: ۲۶۴۷۸۵
آئین‌نامه داخلی شورای فرهنگ عمومی البرز تصویب شد
جلسات شورای فرهنگ عمومی از این پس بر اساس این آئین‌نامه داخلی برگزار می‌شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از تصویب آئین‌نامه شورای فرهنگ عمومی البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلانی البرز ، سیدموسی حسینی‌کاشانی از تصویب آئین‌نامه داخلی شورای فرهنگ عمومی البرز خبر داد و گفت: جلسات شورای فرهنگ عمومی از این پس بر اساس این آئین‌نامه داخلی برگزار می‌شود.

مهندس حسینی‌کاشانی ،اشاره به برگزاری سی‌وپنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی البرز که به ریاست امام‌جمعه کرج برگزار شد اظهار داشت: سه دستور کار اصلی در این زمینه وجود دارد که پیش‌نویس آئین‌نامه شورای فرهنگ عمومی توسط دبیرخانه این شورا در صحن علنی مطرح و به تصویب رسید.

وی افزود: جلسات شورای فرهنگ عمومی از این پس بر اساس این آئین‌نامه داخلی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اولویت‌های فرهنگی، بیان کرد: اولویت‌های مختلف و موضوعات اصلی که باید توسط شورای فرهنگ عمومی پیگیری شود نیز در این جلسه مطرح خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی از مواد اصلی آئین‌نامه شورای فرهنگ عمومی بر این تاکید دارد که تمامی دستگاه‌ها باید در پژوهش‌های کاربردی برای ارتقا فرهنگ عمومی استان مشارکت کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز خاطرنشان کرد: اولویت‌های بیست‌گانه مقام معظم رهبری در رابطه با سبک زندگی و 13 اولویتی که از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به این دبیرخانه ارسال شده بود، به رای گذاشته شد تا اولویت‌بندی توسط اعضا و با توجه به بومی بودن مشکلات استان انجام شود.

وی اظهار داشت: پس از جمع‌بندی شورا برنامه‌های آینده در جلسات شورای فرهنگ عمومی مشخص و پژوهش‌های مربوط به آن نیز به دستگاه‌های مختلف سپرده شده است.

حسینی‌کاشانی بیان کرد: گزارش عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز به عنوان یکی از دستگاه‌های فرهنگی استان در این جلسه ارائه شد که از سال آینده این روند با سبکی جدید و بر اساس آئین‌نامه شورای فرهنگ عمومی در استان اجرا می‌شود.

نظر شما