امام جمعه شهر گرمدره :

نمایندگی ادارات در گرمدره ایجاد شود

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۶:۵۹
کد خبر: ۲۶۹۳۲۶
نمایندگی ادارات در گرمدره ایجاد شود
اولین شرط برای آبادانی شهرها امنیت است،مادامی که امنیت وجود نداشته باشد مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ...نیز تحت شعاع قرار می گیرد


امام جمعه شهر گرمدره پیگیری های جدی استاندار البرز را در رفع مشکلات مردم قابل توجه و ستودنی برشمرد.

«حجت الاسلام والمسلمین حسین رستمی شاهرودی» در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهر گرمدره که با حضور جمعی از مقامات برگزار شد، اظهار داشت: در طول 10 ماهه اخیر، با تلاش های صورت گرفته در شهرداری شاهد آبادانی و توسعه گرمدره بوده ایم.

وی تصریح کرد: استاندار البرز در طول این مدت با پیگیری های مستمر و جدی، همواره یاری گر مسئولان این شهر بوده اند.

امام جمعه شهر گرمدره با اشاره به سه شاخصه مهم شهرها، خاطرنشان کرد: اولین شرط برای آبادانی شهرها امنیت است،مادامی که امنیت وجود نداشته باشد مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ...نیز تحت شعاع قرار می گیرد که خوشبختانه شاهد وجود امنیت در تمامی ابعاد هستیم.

*ضرورت ایجاد نمایندگی ادارات استان در گرمدره

حجت الاسلام و المسلمین حسین رستمی شاهرودی در ادامه با بیان اینکه پیشانی شهر کرج باید بیش تر مورد توجه قرار گیرد، از فقدان زیرساخت های اداری در این شهر اظهار گلایه کرد و گفت: در بحث ایجاد زیر ساخت ها فرهنگی با مشکلاتی مواجه هستیم، بالاخص در حوزه تشکیلات اداری نیز اغلب دستگاه ها در مرکز استان مستقر است و تعداد محدودی از ادارات در این شهر مستقر هستند.

*لزوم فراهم ساختن امکانات بهداشتی و درمانی

وی همچنین با تأکید بر ضرورت توسعه سرانه های بهداشت و درمان در گرمدره افزود:ایجاد مراکز درمانی یکی از مطالبات مردمی این شهر است که انتظار راه اندازی آن وجود دارد.

نظر شما