در مجتمع ورزشی برنا در استان البرز صورت گرفت

انتخاب تیم ملی ناشنوایان برای اعزام به کره جنوبی

۱۳۹۰/۰۱/۲۶ - ۱۶:۰۱:۰۰
کد خبر: ۳۶۵۳۵
انتخاب تیم ملی ناشنوایان برای اعزام به کره جنوبی
رییس انجمن فوتبال و فوتسال ناشنوایان گفت: سعی کردیم مسابقات قهرمانی ناشنوایان را در ورزش فوتبال برگزار کنیم؛ بنابراین با حضور در محل برگزاری بازیکنان نخبه را گلچین کردیم.

به گزارش خبرنگار برنا از کرج، عزیزی، رییس انجمن فوتبال و فوتسال ناشنوایان، در کنفرانس خبری که به منظور انتخاب تیم ملی فوتبال ناشنوایان و اعزام این تیم به کره جنوبی در مجتمع ورزشی برنا در استان البرز تشکیل شد، به گزارش تیم های فوتبال و فوتسال اشاره کرد و گفت: سعی کردیم مسابقات قهرمانی ناشنوایان را در ورزش فوتبال برگزار کنیم و بنابراین در محل برگزاری حاضر شده و بازیکنان نخبه را گلچین کردیم و 31 استان کشور را نیز پوشش دادیم.

وی ادامه داد: اردوهای ورزشی به صورت 10 روزه است و در هر دوره هم نسبت به دوره قبل تعدادشان کمتر می شود تا اینکه تعداد مشخصی برای بازی کره اعزام شوند.

عزیزی دلیل انتخاب کرج برای اردوی تیم ناشنوایان را هوای خوب استان البرز و مشورت فدراسیون عنوان کرد و گفت: در کرج هم زمین و هم محل اسکان و هم این مجموعه ورزشی، زمینه مساعدی را فراهم کرده و برای اردو به اینجا آمدیم و قرار است اردوی بعدی ما شمال کشور باشد که البته چند روز آخر باقی مانده به مسابقات به تهران یا کرج باز خواهیم گشت و سپس تیم فوتبال ناشنوایان عازم کره جنوبی خواهد شد.

رییس انجمن فوتبال و فوتسال ناشنوایان در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون تمام هم و غم خود را گذاشته و از خبرنگاران نیز خواسته تا اخبار این تیم را انعکاس دهند. چرا که همیشه نسبت به این قشر خاص اجحاف شده و پوشش های خبری کاملی درباره فعالیت های آنها وجود نداشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز