کرج صاحب دومین کارخانه آسفالت سازی کشور می‌شود

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۵:۰۰
کد خبر: ۵۴۳۸۰
کرج صاحب دومین کارخانه آسفالت سازی کشور می‌شود
رسول فیضی گفت: کارخانه آسفالت کرج دومین کارخانه آسفالت سازی کشور بعد از کارخانه تهران است كه به‌زودی به بهره برداری می‌رسد.

رسول فیضی، مدیر کارخانه آسفالت شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار برنا در کرج، با بیان اینکه این کارخانه دومین کارخانه آسفالت سازی کشور بعد از کارخانه تهران است گفت: این کارخانه که تا کنون برای احداث و راه اندازی چهار میلیارد تومان هزینه برداشته است، توانایی تولید 240 تن آسفالت در ساعت را دارد.

وی در ادامه از تجهیز کارخانه آسفالت کرج به دستگاه های مناسب با استانداردهای موجود اشاره کرد و افزود: این دستگاه ها که هم اکنون 97 درصد از اقدامات اجرایی نصب آن به انجام رسیده است، به طور مکانیزه و تمام اتوماتیک قادر به تولید آسفالت مورد نیاز شهرداری کرج برای اجرای طرح های زیرساختی است.

فیضی، در مورد کیفیت آسفالت تولید شده در این کارخانه زیر نظر مهندسان و کارشناسان تصریح کرد: تاسیسات به کار رفته در این کارخانه منطبق با آخرین استانداردهای روز دنیا است.

وی به توانایی کارخانه آسفالت سازی کرج در پاسخگویی به تامین نیاز مناطق مختلف اشاره کرد و ادامه داد: با راه اندازی این کارخانه 70 درصد از نیاز شهرداری مناطق در خصوص تهیه آسفالت محقق می شود.
 
فیضی افزود: این کارخانه می تواند شهرهای اقماری را به لحاظ تامین آسفالت با ارایه 30 درصد باقی مانده تولید آسفالت، تحت پوشش خود قرار دهد.

وی روند اجرایی طرح تاسیس کارخانه آسفالت را مثبت ارزیابی کرد و وعده داد: این کارخانه باتلاش های پیگیر مسوولان اجرایی ذیربط تا پایان خردادماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز