تفاهم‌نامه همکاری بین اداره محیط زیست و دانشگاه به امضا رسید

۱۳۹۰/۰۳/۱۶ - ۱۶:۴۸:۰۰
کد خبر: ۵۴۵۲۷
تفاهم‌نامه همکاری بین اداره محیط زیست و دانشگاه به امضا رسید
تفاهم‌نامه همکاری و مشارکت مدیر کل حفاظت محیط زیست و رییس دانشگاه محیط زیست با اهداف برنامه‌های کلان در حوزه استان به امضای دو طرف رسید.

 به گزارش خبرنگار برنا ازکرج، اصغر محمدی فاضل رییس دانشگاه محیط زیست استان البرز در پایان نشست مطبوعاتی امروز خبرنگاران با مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست که به مناسبت هفته محیط زیست برگزار شد با اعلام اینکه بالغ بر سه هزار نفر در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه در حال تحصیل هستند خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از یک هزار نفر دانشجوی شاغل به تحصیل داریم که در صدد هستیم تا پایان برنامه پنجم این تعداد را به پنج هزار نفر افزایش دهیم.

وی  با بیان اینکه همچنین ما پیشنهاد ارایه 20 رشته تحصیلی جدید را در این زمینه داده ایم،یادآور شد: در کنار دو مرکز محیط زیست دو فعالیت دیگر نیز به مجموعه دانشگاه سپرده شده و اکنون پژوهشگاه ملی محیط زیست به صورت فیزیکی در دانشگاه واقع شده و ما به دنبال تهیه امکانات لازم برای استقرار پژوهشگاه هستیم.

فاضل با بیان اینکه سال گذشته انستیتو اکو به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در مجموعه دانشگاه محیط زیست البرز افتتاح شد ادامه داد: انستیتو آموزش و تحقیقات و تکنولوژی محیط زیست را عهده دار است .

وی خاطرنشان کرد: مطابق مصوبه سال گذشته قرار بود 20 نفر دانشجوی خارجی
در انستیتو مشغول تحصیل شوند اما به دلیل همزمان شدن با ماه مبارک رمضان شهریور ماه کلاس ها آغاز خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز