شهردار کرج:

مشکل تردد در سطح شهر کرج وجود ندارد

۱۳۸۹/۱۰/۲۶ - ۱۷:۱۰:۰۰
کد خبر: ۸۲۲۲
مشکل تردد در سطح شهر کرج وجود ندارد
سید علی آقازاده گفت: با تلاش شبانه روزی و بسیج کلیه عوامل عملیات نمک پاشی و شن پاشی با رعایت حفظ نکات زیست محیطی در سطح معابر و بزرگراه های کرج انجام شده است و هم اکنون مشکلی برای تردد در سطح شهر وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از البرز به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، سید علی آقازاده اظهارداشت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما ، پیش از این برنامه ریزی لازم برای خدمات دهی در مواقع بحرانی به عمل آمد و در حال حاضر شهرداری کرج با آمادگی کامل در حال خدمات رسانی به شهروندان است.

وی ادامه داد: در این راستا همزمان با آغاز بارش برف از ساعات ابتدایی شب گذشته تا صبح امروز همه نیروهای شهرداری کرج اعم از شخص بنده، معاونان و پرسنل خدمات شهری به حالت آماده باش در آمده و با سرکشی مستمر در مناطق مختلف این کلانشهر مشکلات موجود شناسایی و در جهت رفع آنها اقدام شد.

این مسئول افزود: همچنین در راستای خدمات رسانی بهینه مقابل ورودی بیمارستان‌ها، مساجد، مدارس، ایستگاه‌های اتوبوس وسایر مکان‌های عمومی توسط نیروهای خدمات شهری برف‌روبی شد.

شهردار کلانشهر کرج با اشاره به اینکه تمهیدات لازم اندیشیده شده و جای هیچ گونه نگرانی نیست گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم در خصو ص تهیه ماشین آلات برف روب اندیشیده شده و از این حیث کمبودی احساس نمی شود.

آقازاده خاطرنشان کرد: هم اکنون صد دستگاه ماشین آلات شامل لودر، گریدر، نمك پاش و برف روب در شهرداری وجود دارد ود ر صورت ادامه بارش نیز مشکلی به وجود نخواهد آمد.

شهردار کلانشهر کرج در ادامه یادآور شد: همچنین 70 هزار تن ماسه و نمک در مناطق دهگانه شهرداری کرج ذخیره شده است که درصورت لزوم و ادامه بارش مورد استفاده قرار می گیرد.

وی گفت : 200 هزار کیسه ماسه و نمک نیز در معابر شهر کرج برای استفاده شهروندان جاسازی شده است.

شهردار کلانشهر کرج در پایان تاکید کرد: در حال حاضر تیم های برف روب و نمک پاش در سطح معابر اصلی و فرعی کلانشهر کرج مشغول بازگشایی معابر و خیابان های اصلی و فرعی هستند و کلیه معابر اصلی این کلانشهر باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز