سرپرست اداره ارشاد اردبیل:

۲۰ فیلم جشنواره فجر در اردبیل اکران می‌شود

۱۳۹۲/۱۱/۱۵ - ۱۴:۵۲:۳۱
کد خبر: ۱۶۲۸۲۲
۲۰ فیلم جشنواره فجر در اردبیل اکران می‌شود
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از اکران 20 فیلم از فیلم های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینما قدس اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اردبیل، علی چشمه نور اظهار کرد: روز چهارشنبه 16 بهمن جشنواره استانی فیلم فجر در سینما قدس اردبیل با نمایش فیلم «سیزده» ساخته هومن سیدی آغاز به کار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار شاهد اکران فیلم های جشنواره فجر در اردبیل هستیم، افزود: از 16 تا 25 بهمن ماه در مدت 10روز اکران این فیلم ها در سینما قدس اردبیل انجام می شود.

چشمه نور با بیان اینکه سینما قدس دارای ظرفیت 550 نفری است، عنوان کرد: این سینما هر روز در 4 سانس فیلم های جشنواره را پخش می کنند که در مجموع40 سانس خواهد شد.

وی اضافه کرد: سانس اول نمایش فیلم ها در ساعت14خواهد بود و دیگر ساعت های نمایش فیلم ها به ترتیب در ساعت 16، 18 و 20 انجام خواهد شد.

دبیر استانی جشنواره بین المللی فیلم فجر به اعلام اسامی این فیلم ها پرداخت و بیان کرد: فیلم"سیزده" به کارگردانی هومن سیدی، "گنجشکک اشی مشی" کار مشترک وحید نیکخواه آزاد، غلامرضا رمضانی و مسعود کرامتی، "دو ساعت بعد مهرآباد" از علیرضا فرید، "قصه ها" به کارگردانی رخشان بنی اعتماد، "فردا" از ایمان افشاریان و مهدی پاک دل، "خانه پدری" از کیانوش عیاری، "همه چیز برای فروش" از امیر ثقفی،" لامپ 100 "از سعید آقاخانی ،"ناخواسته" از برزو نیک خواه، "چندمتر مکعب عشق" از جمشید محمودی، "خواب زده ها" به کارگردانی فریدون جبرانی، "آذر شهدخت پرویز و دیگران" از بهروز افخمی، "امروز" از سیدرضا میرکریمی، "آرایش غلیظ" از حمید نعمت الله، "شیفتگی" از علی زمانی عصمتی، "کلاشینکف" از سعید سهیلی، "سیاوشان" از محمد علی سجادی، "شیار 143" از نرگس آبیار ، " آرایش غلیظ " کاری از حمید نعمت الله و "زمستان آخر" از سالم صلواتی از جمله این فیلم ها هستند.

سرپرست ارشاد اردبیل ادامه داد: آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی فیلم فجر در 28 بهمن ماه 92 در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار خواد شد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز