مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل:

رسانه ها ظرفیت بزرگی برای مدیران و روابط عمومی ها هستند

۱۳۹۳/۰۲/۱۵ - ۱۷:۴۴:۱۸
کد خبر: ۱۸۵۳۷۳
رسانه ها ظرفیت بزرگی برای مدیران و روابط عمومی ها هستند
مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل گفت : رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها ظرفیت بزرگی هستند که مدیران و روابط عمومی ها باید از آنها در راستای ارایه عملکرد دولت بهره مند شوند
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل ، مسعود امامی یگانه دیروز در نشست با نمایندگان خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان اردبیل افزود: نزدیک به 100 رسانه اعم از خبرگزاری ها ، صداو سیما و مطبوعات فرصت بزرگی است که باید از آن برای تعامل و برقراری ارتباط با مردم استفاده بهینه شود.
وی بیان کرد: هر مدیر و هر روابط عمومی که از این فرصت و پتانسیل استفاده نکند در واقع در فهم الفبای مدیریت و ارتباط دچار مشکل بوده و بی شک موفق نخواهد بود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل تاکید کرد که باید سطح روابط عمومی های استان ارتقا یافته و فضایی توام با رقابت و کار کارشناسی در استان ایجاد شود.
وی با اشاه به خدمات دولت گفت : دولت تدبیر و امید با اینکه وارث مشکلات بسیار است اما نهایت تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم انجام می دهد و این وظیفه روابط عمومی هاست که با ایجاد تعامل مثبت با رسانه ها این خدمات را به مردم اطلاع رسانی کنند.
امامی گفت : روابط عمومی بنگاه تجاری نیست ، نیازی به مبالغه و تبلیغ صرف نیست ، آنچه که واقعیت است و به همان اندازه که دستگاه های اجرایی کار می کنند باید به مردم اطلاع رسانی شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل کار خبرگزاری ها را قابل تجلیل ذکر کرده و اضافه کرد: کارکنان پرتلاش خبرگزاری ها لحظه به لحظه در حال فعالیت هستند تا خلای اطلاع رسانی در جامعه پدید نیاید.
در این دیدار نمایندگان خبرگزاری های استان مسایل و مشکلات فضای خبررسانی در استان اردبیل را ارایه و خواستار رفع مشکلات موجود شدند.
نظر شما