شهردار سرعین نشست جذب سرمایه گذاری اعلام کرد

همکاری برد، برد شهرداری سرعین با سرمایه گذاران

۱۳۹۳/۰۲/۱۸ - ۰۱:۴۱:۰۰
کد خبر: ۱۸۶۰۸۶
همکاری برد، برد شهرداری سرعین با سرمایه گذاران
اولین نشست جذب سرمایه گذاری شهر توریستی سرعین در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر سرعین با حضور فعالان بخش خصوصی و نمایندگان ارگان‌های دولتی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، رضا زنده دل شهردار سرعین، افزود: قوانین بازدارنده در زمینه جذب سرمایه گذاری و بروکراسی اداری عاملی جدی در عدم استقبال فعالان بخش خصوصی به سرمایه گذاری درکشور است.
شهردار سرعین با مثبت ارزیابی کردن تغییر رویکرد دولت تدبیر و امید در مورد سرمایه‌گذاری، از تغییر برخی قوانین در جهت تسریع امر سرمایه‌گذاری در استان در ستاد جذب سرمایه گذاری استقبال کرد.
وی ضمن مهم دانستن نقش سرمایه‌گذاران در توسعه شهر سرعین از تمام فعالان اقتصادی برای همکاری برد برد میان شهرداری سرعین و سرمایه گذاران برای شکوفایی هر چه بیشتر شهر سرعین دعوت به همکاری کرد.
در ادامه این نشست رئیس شورای اسلامی شهر سرعین با باز دانستن درهای شورای اسلامی شهر سرعین به روی همگان و بخصوص فعالان اقتصادی از حرکت به سمت شفافیت به عنوان شاخصه‌ای مهم در کارنامه شورای اسلامی دوره چهارم یاد کرد.
وی این امر را در جهت توسعه شهر سرعین و اقبال سرمایه‌گذاران مهم ارزیابی و تاکید کرد: که شورای اسلامی شهر با تمام توان در جهت رفع دغدغه‌های بخش خصوصی تلاش خواهد کرد.
در این نشست توحید دنیایی سخنگوی شورای اسلامی شهر سرعین ضمن آسیب شناسی روند سرمایه‌گذاری در شهر سرعین از بدو تاسیس شهرداری در سرعین کارنامه شهرداری در دوره چهارم را بسیار متفاوت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد نتیجه همه این تلاش‌ها به زودی در توسعه شهر توریستی سرعین نمود پیدا کند.
وی در ادامه با ارزشمند توصیف کردن دیدگاه مسئولان استانی در مورد مقوله اقتصاد آن‌را حرکتی جدید و مترقی در توسعه استان دانسته و استفاده از همه ظرفیت های گردشگری همچون گردشگری ورزشی را دغدغه مسئولان شهری سرعین اعلام کرد.
همچنین در پایان این نشست نمایندگان ارگان‌های دولتی و فعالان بخش اقتصادی به ارائه نظرات خود در زمینه سرمایه‌گذاری در سرعین پرداختند.
نظر شما