مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل در سفر به بیله سوار:

استخر سرپوشیده بیله سوار شهریورماه به بهره برداری می رسد

۱۳۹۳/۰۴/۱۵ - ۱۶:۲۷:۵۲
کد خبر: ۲۰۱۲۵۴
استخر سرپوشیده بیله سوار شهریورماه به بهره برداری می رسد
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل درسفر به شهرستان بیله سوار، از اماکن ورزشی و تنها استخر این شهرستان بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، ایوب بهتاج در خصوص تکمیل و راه اندازی تنها اسختر سرپوشیده بیله سوار اظهار کرد: پیمانکار این پروژه بر اساس قراردادی که با حضور سرپرست فرمانداری این شهرستان منعقد شده، شهریور ماه سالجاری این پروژه را به اتمام رسانده و تحویل اداره ورزش و جوانان بدهد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: برای پرداخت هزینه لازم به پیمانکار این پروژه از محل اعتبارات استانی و بند الف تبصره 22 قانون بودجه 93 تخصیص خواهد یافت که با همکاری نماینده مردم بیله سوار و پارس آباد در مجلس نسبت به تکمیل سالن ورزشی بانوان اقدام می گردد.
بهتاج همچنین در بازدید از سالن ورزشی بانوان از تکمیل سالن ورزشی بانوان در سالجاری خبر داد و گفت: از دیگر پروژه های اولویت دار این اداره کل، احداث سالن ورزشی در روستای بابک است.
در این بازدید آرام حلیم ، سرپرست فرمانداری شهرستان بیله سوار با اشاره به تاخیر چندین ساله در پروژه استخر این شهرستان، گفت: شهرستان بیله سوار به عنوان یکی از مراکز فعال ورزشی در سطح استان شناخته شده است و از این رو توجه به ورزش در این شهرستان از اهمیت بسزایی برخوردار است.
حلیم یادآور شد: اگر ما از همین الان در حوزه ورزشی مدیریت جهادی نداشته باشیم، باز هم كار به جایی نخواهد رسید و سرمایه كشور به هدر خواهد رفت،چرا که مجید فرزین های زیادی در این شهرستان وجود دارد که از توانمندی بسیاری برخوردارند كه باید زمینه حضور آنان را نیز فراهم كرد.
وی به قرار گرفتن این شهرستان در نقطه صفر مرزی اشاره نمود و اظهار کرد: با وجود حساسیتی كه از لحاظ تردد هزاران اتباع آذری در این شهر وجود دارد ضروری است كه استخر شنا و سالن اختصاصی بانوان مورد توجه اداره كل ورزش و جوانان قرار گیرد.
سرپرست فرمانداری بیله سوار همچنین بر ترویج ورزش های همگانی تاکید کرد و از مدیر کل ورزش و جوانان استان خواست تا در این راه گام های موثری بردارد و در این مسیر با برگزاری همایش های مختلف ورزشی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بر توسعه ورزش همگانی حرکت جهادی داشته باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز