با حضور فعالان امر ازدواج و مسئولان:

پنجمین همایش تجلیل از فعالان ازدواج استان اردبیل برگزار شد

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۱۹:۴۵:۵۵
کد خبر: ۲۲۵۷۸۷
پنجمین همایش تجلیل از فعالان ازدواج استان اردبیل برگزار شد
پنجمین همایش تجلیل از فعالان ازدواج با حضور فعالان و خیرین عرصه ازدواج و مسئولان استانی در نگارخانه ختایی اردبیل برگزار شد.
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، در این آیین مدیرکل ورزش و جوانان استان با تاکید به ضرورت برنامه ریزی اساسی و گسترده در مقوله ازدواج گفت: این اداره کل در حوزه ازدواج برنامه هایی را در دست اجرا دارد که مهمترین آن تشکیل و فعال سازی مجمع خیرین ازدواج،به ریاست نماینده ولی فقیه در استان حجت الاسلام سید حسن عاملی است.
ایوب بهتاج افزود: وجود مجامع خیریه در حوزه های مدرسه سازی و کتابخانه سازی منجر به گشایش بسیاری از مشکلات شده و راه اندازی مجمع خیرین ازدواج می تواند مشکلات موجود در موضوع ازدواج جوانان را برطرف کند.
وی گفت: این مجمع در نظر دارد قبل، حین و بعد از ازدواج جوانان را حمایت کرده و به دغدغه آن ها پاسخ دهد.
در این مراسم همچنین معاون سیاسی،امنیتی استانداری اردبیل با بیان اینکه گامهای موثری در توسعه اقتصادی کشور برداشته شده است ،اضافه کرد: با رونق گرفتن اقتصاد در کشور به مرور مشکل بیکاری جوانان حل می شود.
طاهر شریفی به سیاست افزایش جمعیت در کشور اشاره کردو گفت: سیاست کنترل جمعیت، فرهنگ وارداتی سایر کشورهای دیگر بود که به قصد کاهش جمعیت کشورمان تبلیغ شد.
وی ترویج ازدواج سالم در جامعه را گامی مهم برای افزایش جمعیت و رشد و توسعه کشور با استفاده از جمعیت تاثیر گذار عنوان کرد.
در ادامه این همایش حجت الاسلام و المسلمین رفیعی از اساتید اخلاق، پژوهشگر و مشاور ازدواج با تاکید بر تبلیغات شبکه های بیگانه در فروپاشی نظام خانواده در کشور تصریح کرد: دشمن 18 طرح برای آسیب به ایران اسلامی دارد که یکی مربوط به خانواده است.
حجت الاسلام محمد علی رفیعی شستشوی مغزی دشمن را بزرگ ترین تهدید جوانان دانست و افزود: به عنوان مثال اینکه امروز جشن طلاق در جامعه مشاهده می شود در ادامه ترفندها و آسیب های فرهنگی دشمن است.
وی به ضرورت استحکام بخشی نظام سلامت خانواده ها تاکید کرد و گفت: امنیت نظام اجتماعی بر اساس این است که هر خانواده جایگاه خود را حفظ کند.
وی نقش والدین در تربیت جوان را ضروری عنوان کرد و افزود: به نقل از احادیث خانواده با اهل خیر بودن، یاد مکرر خداوند، امر به معروف و نهی از منکر می تواند زمینه تربیتی مناسبی برای جوان به وجود آورد.
در پایان این همایش از موسسات ، خیرین و فعالان امر ازدواج آسان در سطح استان اردبیل و همچنین از 3 زوج و برجسته ایثارگر ، علمی و ورزشکار تجلیل و تقدیر به عمل آمد.
این همایش توسط اداره کل ورزش و جوانان و ستاد ساماندهی امور جوانان استان و با همکاری کانون فرهنگی و هنری شهید علایی، تالار مجلل و هیئت ورزشهای همگانی استان اردبیل برگزار شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز