معاون استاندار اردبیل:

بیشتر شهرداری های استان اردبیل کمبود درآمد دارند

۱۳۹۳/۰۷/۰۸ - ۲۱:۴۳:۱۷
کد خبر: ۲۲۵۷۹۷
بیشتر شهرداری های استان اردبیل کمبود درآمد دارند
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل از درآمد کم بسیاری از شهرداری های این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، اقبال عباسی دربازدید از شهرداری نیر افزود: متاسفانه به دلیل شرایط منطقه ای برخی از شهرداری های استان درآمدهای خود را فقط به درآمد حاصل از خدمات و کمک های دولت محدود کرده اند.
وی گفت: یک نوع درآمد حاصل از سرمایه گذاری وجود دارد که فقط سه شهر کلان کشور از آن بهره مند هستند و بقیه شهرداری ها از این محور درآمدی نداشته و متکی به درآمد حاصل از کمک دولت هستند که این موضوع مشکلات مالی زیادی در شهرداری ها ایجاد کرده است.
عباسی هم چنین با اشاره به درآمد کم شهرداری های استان به ویژه شهرداری نیر و کورائیم اظهار کرد: شهرداری ها می توانند از 120 محل برای خود درآمدزایی کنند.
معاون استاندار از شهرداران استان خواست در محورهای تعیین شده درآمد حاصل از خدمات ، درآمد حاصل از سرمایه گذاری و درآمد حاصل از کمک دولت برای خدمات دهی بهتر به شهروندان تلاش کنند.
وی سرانه فضای سبز شهر نیر را نسبت به جمعیت 28 متر مربع و بیش تر از سرانه استاندارد کشوری ذکر کرد و افزود: در این شهر علاوه بر منطقه گردشگری بولاغلار سه بوستان ایجاد شده است.
اکبر صمدی فرماندار شهرستان نیر هم در این جلسه از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمران شهری نیر خبر داد و گفت: با راه اندازی کارخانه آسفالت پس از بلاتکلیفی هفت ساله عمده مشکلات لکه گیری و آسفالت شهری نیر رفع شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز