مدیر کل پست استان اردبیل خبر داد:

فراخوان نوجوانان برای مسابقه بین المللی نامه نگاری در اردبیل

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۱۵:۵۱:۰۶
کد خبر: ۲۳۰۸۹۷
فراخوان نوجوانان برای مسابقه بین المللی نامه نگاری در اردبیل
مدیر کل پست استان اردبیل از فراخوان و ثبت نام نوجوانان برای مسابقه بین المللی نامه نگاری در استان اردبیل خبر داد.
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، احمد عبداللهی افزود: این مسابقه ویژه نوجوانان زیر 15 سال بوده و در سطح جهانی توسط اتحادیه جهانی پست برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این مسابقه ویژه نوجوانان کشورهای عضو اتحادیه برگزار می شود، اضافه کرد: اتحادیه پستی جهانی (UPU) با هدف افزایش آگاهی جوانان از اهمیت نقش خدمات پستی در جامعه و نیز ترویج فرهنگ مکاتبه 44 امین دور از رقابت های خود را برگزار می کند.
عبداللهی تصریح کرد: موضوع این دور از مسابقه "درباره دنیایی که شما می خواهید در آن بزرگ شوید بنویسید" در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه افراد علاقه مند می توانند اطلاعات لازم را از سایت شرکت پست یا پورتال اداره کل استان تهیه کنند، خواستار همکاری آموزش و پرورش استان در مشارکت بهینه دانش آموزان استان شد.
مدیر کل پست استان گفت: علاقمندان می توانند یک نسخه از نامه خود را به همراه یک قطعه عکس دیجیتال به دبیرخانه مسابقه واقع در تهران، خیابان دکتر بهشتی، بعد از بزرگراه مدرس، شماره 267، کدپستی 17111-15146 ساختمان مرکزی شرکت پست، طبقه سوم، دفتر روابط‌ عمومی ارسال کنند.
عبداللهی تاکید کرد: نامه‌های ارسالی باید موارد مربوط به نامه‌نگاری نظیر درج آدرس گیرنده و فرستنده و امضای پایانی را رعایت نموده و حداکثر دارای 800 کلمه باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز