معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل:

بزرگنمایی برخی حوادث توسط صدا وسیما به ضرر استان است

۱۳۹۳/۰۸/۲۸ - ۲۳:۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۳۸۷۳۹
بزرگنمایی برخی حوادث توسط صدا وسیما به ضرر استان است
معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار اردبیل گفت: بزرگنمایی برخی حوادث و ناهنجاریهای اجتماعی به ضرر جامعه و مردم استان است
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، اقبال عباسی در نشست هم اندیشی جوانان استان با مسوولان در فرمانداری خلخال افزود:ز نحوه پوشش خبری حادثه درگیری دربیمارستان فاطمی اردبیل از سوی صدا و سیما و پخش سراسری این حادثه بسیار ناشایست تر از خود واقعه بود.
وی اضافه کرد:این گونه درگیریها در هر جامعه ای وجود دارد و پوشش آن در سطح وسیع و تکرار آن در بخشهای مختلف می تواند شائبه هایی در خصوص نبود فضای امن در استان ایجاد کند.
وی گفت: این شائبه می تواند تبعات منفی داشته باشد و جلب حمایت و نظر مثبت نیروهای توسعه در حوزه های مختلف بویژه در بخشهای فرهنگی و اقتصادی استان را با مشکل مواجه سازد.
عباسی توسعه و پیشرفت استان را نیازمند بهره مندی از جامعه پویا و بانشاط دانست و گفت:داشتن جامعه ای با نشاط مستلزم تلاش بیشتر و بهره گیری از توان و ظرفیت کاری جوانان این استان است چرا که نیروی انسانی هر جامعه سرمایه معنوی آن جامعه بوده و جوانان منابع اصلی این سرمایه انسانی هستند.
وی اظهار کرد: تا زمان تعیین تکلیف و جذب یک هزار نفر از استخدامی های قبلی هیچ نیروی انسانی جدیدی در ادارات استان جذب نخواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز