مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل:

اردوی آماده سازی تیم شهرداری اردبیل در کردان کرج آغاز شد

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۰:۲۹:۲۴
کد خبر: ۲۵۳۳۸۱
اردوی آماده سازی تیم شهرداری اردبیل در کردان کرج آغاز شد
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل از آغاز و برپایی اردوی تمرینی و آماده سازی این تیم در کردان کرج خبر داد.
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، شهرام علیپور گفت: تیم شهرداری به منظور آماده سازی برای نیم فصل دوم لیگ دسته یک کشور برنامه های تمرینی و اردویی خود را برگزار می کند.
وی با بان اینکه تمرینات نیم فصل دوم این تیم از اوایل دی ماه در اردبیل آغاز شده بود، ادامه داد: مرحله اول روند آماده سازی بازیکنان در اردبیل پیگیری شد که بخشی از آن شامل مراحل بدنسازی بود.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با اشاره به تعطیلی بیش از ۴۰ روز نیم فصل یادآور شد: نیاز است که علاوه بر تقویت تیم و رفع نقاط ضعف بازیکنان، آمادگی بدنی آنها نیز حفظ و البته ارتقا یابد.
وی تمرینات در پایگاه قهرمانی و نیز استادیوم تختی را بخشی از تمرینات مرحله اول برشمرد و تاکید کرد که به دلیل برودت هوا و بارش برف بازیکنان مجبور به تمرین در سالن شدند.
علیپور با اشاره به برپایی مرحله دوم آماده سازی تیم در اردوی کردان کرج تصریح کرد: شرایط جوی محل برپای اردو بسیار مناسب بود بنابراین تصمیم گرفتیم که مرحله دوم تمرینات را در این کرج برپا کنیم.
وی با اشاره به تمرینات تیم شهرداری در دو نوبت صبح و عصر در کردان کرج متذکر شد: این اردو در ارتقا آمادگی بازیکنان بی شک تاثیرگذار خواهد بود.
وی زمان برپایی اردو در کرج را یک هفته برشمرد و عنوان کرد: پس از اتمان اردو مرحله سوم تمرینات در اردبیل پیگیری خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری اولین بازی تیم شهرداری اردبیل در نیم فصل دوم بیان داشت: بازی اول این تیم ۱۲ بهمن در اردبیل و در مقابل تیم تربیت نوین یزد برگزار خواهد که در این فاصله تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان دستیابی به آمادگی ۱۰۰ درصدی است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز