معاون امورعمرانی استاندار اردبیل:

۳۶ پروژه ورزشی در سطح استان فعال است/ واحدهای مسکن مهر اردبیل از کیفیت مناسبی برخوردار نیست

۱۳۹۳/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۲:۰۹
کد خبر: ۲۵۳۳۹۵
۳۶ پروژه ورزشی در سطح استان فعال است/ واحدهای مسکن مهر اردبیل از کیفیت مناسبی برخوردار نیست
معاون امورعمرانی استاندار اردبیل گفت: 36 پروژه ورزشی در سطح استان فعال است و 11 پروژه به برکت سفر رییس جمهوری به منطقه وارد فاز اجرایی شده است.
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، علی آذرنژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با اشاره به رکود عملیات عمرانی پروژه های ورزشی در سطح این استان طی سالهای اخیر گفت: برای این بخش 76 میلیارد ریال اعتبار تاکنون تامین شده که امیدواریم جان تازه به پروژه بدهد.
وی درادامه با انتقاد از اداره کل مسکن و شهرسازی و تعاونی های مسکن مهر تصریح کرد: با وجود اینکه پروژه های مسکن مهر به زودی به پایان خواهد رسید اما نظارت های صورت گرفته بر روند اجرای این پروژه ها مناسب نبوده و این واحدهای مسکونی از نظر کیفیت آن طور که مورد نظر بود، اجرا نشده است.
وی اضافه کرد: یک هزارو 400 واحد مسکن مهر همزمان با دهه فجر سال جاری در استان افتتاح می شود و پنج هزار و 815 واحد نیز طی سه ماهه سال 1394 به بهره برداری خواهد رسید.
آذرنژاد گفت: سهم استان اردبیل از پروژه های مسکن مهر 53 هزار و 15 واحد بود که تاکنون 45 هزار و 800 واحد افتتاح شده است.
وی در ادامه به اختصاص 210 میلیارد ریال به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان برای تهیه و اجرای طرح های هادی روستایی در سطح منطقه اشاره کرد.
وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون سه هزارو 430 واحد مسکونی با اعطای تسهیلات کم بهره 150 میلیون ریالی به مالکان مقاوم سازی شده و در سطح شهرها نیز پروژه های مشارکتی مانند روناک اردبیل با شش هزارو 800 میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از اختصاص 10 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های بنیاد شهید مانند ایجاد یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس و احداث مسکن برای خانواده شهدا خبر داد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز