هفته سیزدهم لیگ یک فوتبال کشور:

تساوی شهرداری اردبیل و گیتی پسند/ یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه

۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۲۲:۰۲:۱۶
کد خبر: ۲۶۰۶۸۲
تساوی شهرداری اردبیل و گیتی پسند/ یک امتیاز ارزشمند خارج از خانه
در ادامه رقابتهای لیگ دسته یک کشور تیمهای شهرداری اردبیل و گیتی پسند اصفهان رودر روی هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با نتیجه مساوی خاتمه یافت.
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، در این بازی دو تیم در هفته سیزدهم به مصاف هم رفتند و در حالی که به دلیل حساسیت جدول محتاط بازی بازی می کردند به تساوی صفر صفر رسیدند.
این بازی در حالی متعادل و محتاط آغار شد، که هر دو تیم نیمه اول را به ارزیابی یکدیگر سپری کرده و با نتیجه بدون گل به رختکن رفتند.
نیمه دوم نیز متعادل آغاز شد اما اینبار پس از دقایقی این تیم گیتی بود که جلو کشید، اما پس از دقایقی، تیم شهرداری بازی را به تعادل کشید، اما داوری نامطلوب باعث شد که بازی پرخورد دنبال شود، چنانچه داور این دیدار در حالی که برخورد دو بازیکن در بیرون از زمین را با کارت زرد جریمه می کرد، خطای مسلم و خطرناک مدافع گیتی را بر روی قاسمی نادیده گرفت، علاوه بر این از خطای محرز مهاجم گیتی بر روی نصرت غنی زاده کاپیتان اردبیل گذشت، در این صحنه بازیکن گیتی با دست به صورت مدافع شهرداری ضربه شدیدی وارد کرد.
اعتراض اصولی و آرام کادر فنی تیم شهرداری اردبیل به عملکرد داوری تاوان سنگینی برای این تیم داشت و داور بازی دو مربی این تیم را در دقایق ۳۲ و ۳۵ از نیمکت اخراج کرد.
در ادامه دیدار ربیعی سرمربی تیم شهرداری اردبیل که نشان می داد ضعف گیتی پسند را شناسایی کرده است، دست به تعویض زد و با آوردن علی غلام، موسی شهبازی و میلاد احمدی مجد تلاش کرد که بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد، ولی بی دقتی مکرر مهاجمان این تیم نتیجه بازی را تغییر نداد.
در این دیدار رضا قاسمی داور بازی با عملکرد پرنوسان و قضاوت بحث انگیز بویژه در اخراج دو مربی تیم شهرداری اردبیل موجب تشنج در دقایقی از بازی شد.
تیم شهرداری اردبیل با این تساوی با 2 پله سقوط در رده هشتم جدول گروه الف دسته یک باشگاههای کشور قرار گرفت.
این تیم در هفته چهاردهم در ورزشگاه تختی اردبیل میزبان استقلال اهواز است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز