شهرداری اردبیل۳ - استقلال اهواز صفر

پیروزی شیرین شهرداری اردبیل در مقابل استقلال اهواز/ صعود به رده پنجم جدول با سه گل

۱۳۹۳/۱۱/۲۶ - ۱۹:۳۳:۲۱
کد خبر: ۲۶۲۸۲۵
پیروزی شیرین شهرداری اردبیل در مقابل استقلال اهواز/ صعود به رده پنجم جدول با سه گل
تیم فوتبال شهرداری اردبیل در هفته چهاردهم رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک کشور،میهمان خودتیم استقلال اهواز را در ورزشگاه تختی اردبیل و با پشتیبانی هزاران هوادار خود،شکست داد.
به گزارش خبرنگار برنا در اردبیل، هفته چهاردهم لیگ دسته یک (جام آزادگان) امروز با برگزاری دیدار تیم های شهرداری اردبیل واستقلال اهواز در ورزشگاه تختی اردبیل پیگیری شد و تیم شهرداری اردبیل با نتیجه 3 - 0 میهمان خود را شکست داد.
تیم شهرداری اردبیل در این دیداربازی خوب و شایسته ای در هر دو نیمه به نمایش گذاشت و برغم تلاش بازیکنان تیم حریف و حملات پراکنده آنها توانست در بیشتر اوقات صاحب توپ و میدان باشد و با کسب پیروزی شیرین هواداران دو آتشه خود را خوشحال به خانه فرستاد.
تلاش شهرداری اردبیل و حملات خطرناک این تیم در نیمه اول و در دقیقه 37 نیتجه داد و هادی باغانی توانست زننده گل اول شهرداری اردبیل در این دیدار باشد.
در ادامه بازی و در نیمه دوم محمد ربیعی با ایجاد تغییرات توان تهاجمی تیم را افزایش داد و این امر موجب شد تا حملات شهرداری افزایش یابد و این تیم در دقیقه 75 با گلزنی موسی شهبازی مهاجم فرصت طلب خود مزد حملات مداوم خود را گرفت و با نتیجه 2 بر صفر از میهمان اهوازی خود پیش افتاد.
پس از گل دوم، اشتیاق یاران پرانگیزه و جنگنده شهرداری اردبیل برای گلزنی کم نشد اما اقبال بلند تیم اهوازی با همراهی تیر دروازه مانع از گلزنی یاران سرخ پوش شهرداری اردبیل شد برغم خوش شانسی یاران اهوازی و با جلو کشیدن بازیکنان تیم استقلال اهواز برای جبران شکست، این تیم توانست از غفلت بازیکنان استقلال نهایت بهره را برده و در دقیقه 87 و این بار توسط علیرضا قاسمی به گل سوم دست یابد.
شهرداری اردبیل با این برد شیرین با 14 بازی و کسب 20 امتیاز در رده پنجم جدول مسابقات گروه الف لیگ دسته یک (جام آزادگان) قرار گرفت.
تیم شهرداری اردبیل در بازی بعدی، روز یکشنبه 3 اسفندماه ماه در شیراز میهمان تیم فوتبال فجرسپاسی این شهر خواهد بود.
نظر شما