دیدار مسئولان فرماندهی انتظامی با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان

۱۳۹۲/۰۶/۰۶ - ۱۸:۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۳۷۲۳۲
دیدار مسئولان فرماندهی انتظامی با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان
مسئولان فرماندهی انتظامی استان اصفهان با محمدجواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،صبح امروز جهانگیر کریمی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان،مجید رفیعی مدیر تربیت بدنی فرماندهی انتظامی استان اصفهان و ابوالفضل سلیمی رئیس اداره آموزش و مشارکت عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با حضور در اداره کل ورزش و جوانان با محمدرضا محمدجواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون تعاملات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اداره کل ورزش و جوانان در زمینه توسعه ورزش دیدار و گفتگو کردند.
 
محمدرضا محمدجواهری در این نشست صمیمی به عملکرد 13 ماه خود در راس ورزش و جوانان استان اصفهان پرداخت که می توان به تشکیل مجمع خیران ورزشیار،تشکیل کمیته راهبری بانوان،تدوین سند آمایش سرزمین،تشکیل شورای عالی ورزش استان و... اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد:50 هیات ورزشی ما داریم که با توجه به محدویتهای مالی اکثر آنها برنامه های خود را به طور مطلوب اجراء کردند.

وی افزود:اداره کل ورزش و جوانان مایل است با همه ارگانها تعامل برقرار کند و به همین منظور ما شورای عالی ورزش استان را پیشنهاد دادیم و 33 مدیر ارشد استان موافقت خود را اعلام کردند و اکنون حاضریم روز 19 مهرماه به مناسبت هفته ناجا با مشارکت فرماندهی انتظامی استان اصفهان همایش پیاده روی را برگزار کنیم.

مجید رفیعی مدیر تربیت بدنی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این جلسه گفت:تربیت بدنی فرماندهی انتظامی استان اصفهان 20 هیات ورزشی فعال دارد و ورزشکاران خوبی در ناجا و حتی در نیروهای مسلح کشور داریم و امیدواریم در جلسه مدیرکل ورزش و جوانان در جمع روسای هیاتهای ورزشی ما بتوانیم از تجربیات محمدجواهری جهت توسعه ورزش در بین کارکنان نیروی انتظامی در سطح استان اصفهان استفاده کنیم.

جهانگیر کریمی نیز اظهار داشت:فرماندهی انتظامی استان اصفهان آماده است که تمام ظرفیتهای ورزشی خود را در اختیار ورزش قرار دهد و امیدواریم روز 19 مهرماه به مناسبت هفته ناجا با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان همایش پیاده روی با شکوهی برگزار کنیم.

/پژمان سلطانی/

نظر شما