مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

نباید به جوانی که به دام اعتیاد افتاده به چشم یک مجرم نگاه کرد

۱۳۹۲/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۴۵۵۲۲
نباید به جوانی که به دام اعتیاد افتاده  به چشم یک مجرم نگاه کرد
همایش راهکارهای ورزش در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر با حضور محمد جواهری در شهرستان فلاورجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان،همایش راهکارهای ورزش در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر با حضور محمدرضا محمدجواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان،علی قاسمی رئیس ورزش سپاه صاحب الزمان،صفرپور فرمانده سپاه ناحیه فلاورجان،مهدی مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان،روسای هیاتهای ورزشی و جمعی از مربیان،داوران و ورزشکاران در سالن آمفی تئاتر برگزار گردید.

در ابتدا اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان با پخش اسلاید عملکرد ورزش شهرستان در یک سال اخیر برای حاضرین جو سالن را آماده یک بحث خوب در مورد پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر بوسیله ورزش کرد.

مهدی مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان ضمن خوش آمدگویی به حاضرین گزارشی از عملکرد این اداره در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر با برگزاری مسابقات فوتسال،دارت،تنیس روی میز در کانونهای ترک اعتیاد بصورت رقابت بین کانون ها ارائه داد.

در قسمت دوم برنامه علی قاسمی رئیس ورزش سپاه صاحب الزمان استان سهم ورزش در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر 48 %دانست و گفت:اعتیاد پشت درب منزل همه ما است و باید با همفکری و ارائه راه حل بتوانیم در این جنگ علیه مواد مخدر پیروز شویم.

محمدرضا محمدجواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز گفت:در حال حاضر استان اصفهان ما چهار و نیم میلیون نفر جمعیت دارد که 35%آنها جوانان هستند و با توجه به سرانه پایین ورزشی باید نهایت استفاده را از تمام پتانسیلهای موجود ببریم.
 
محمدجواهری ادامه داد:متاسفانه در گذشته آن طورکه می بایست در بحث سرانه های ورزشی کار نشده است و این باعث شده استان اصفهان در کشور رتبه 26 را داشته باشد که نگران کننده است.

وی همچنین افزود:با توجه به اینکه بعد از انقلاب استان اصفهان در همه زمینه ها پیشتاز بوده و پایتخت فرهنگی کشور می باشد در زمینه علمی در هر المپیاد جوانان اصفهانی سربلند بوده اند در عرصه ورزشی از قطبهای ورزشی بوده ایم ولی متاسفانه سرانه ورزشی استان ما کم بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اعتیاد را یک بیماری دانست و گفت: نباید با جوانی که به دام اعتیاد افتاده است به چشم یک مجرم نگاه کرد بلکه باید کمک کنیم که مداوا شود و باید از فرهنگ 7 هزار ساله خودمان استفاده کنیم و با مشارکت و همفکری مانند یک خانواده باشیم و قضاوت ناحق در این مورد نداشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز