استاندار اصفهان خبرداد:

اجرای ۷۵ درصد تعهدات مسکن مهر در استان اصفهان

۱۳۹۲/۱۲/۰۷ - ۱۲:۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۶۹۵۴۵
اجرای ۷۵ درصد تعهدات مسکن مهر در استان اصفهان
استاندار اصفهان گفت: ۷۵ درصد از تعهدات اصفهان در ساخت مسکن مهر انجام شده و اجرای این تعهدات ۱۵ درصد از متوسط کشور بالاتر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان و به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به افتتاح ۱۶۵ هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان، اظهار داشت: ۵۳ هزار واحد مسکن مهر که بیشتر مربوط به شهرهای جدید است در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه ۷۵ درصد از تعهدات اصفهان در ساخت مسکن مهر انجام شده است، افزود: اجرای این تعهدات ۱۵ درصد از متوسط کشور بالاتر است.

زرگرپور با بیان اینکه مسکن مهر در استان اصفهان از لحاظ کمی و کیفی در وضعیت بهتری قرار دارد، تاکید کرد: باید انرژی خود را معطوف به حل مشکلات کرده چرا که امروز صحبت برای نقاط ضعف مسکن مهر بی‌فایده است.

وی با بیان اینکه دولت متعهد به اتمام پروژه‌های مسکن مهر است، گفت: ممکن است مسکن مهر جدیدی نداشته باشیم ولی آنچه باقی مانده است را باید تکمیل کنیم.

استاندار اصفهان به مشکلات اساسی مسکن مهر اشاره کرد و بیان داشت: دو نرخی بودن سودهای بانکی که به نوعی سبب تبعیض در جامعه شده همچنین بحث‌های مربوط به مالیات و بیمه از مشکلات اساسی در این باره است.

وی بحث‌های روبنایی این مناطق، ساخت مدرسه، مسجد، بیمارستان، فضای سبز و پاسگاه را مهم دانست و اظهار داشت: لازم است نیازهای سایت‌های ساخته شده احصا و بررسی گردد و متولیان ساخت و تکمیل آن‌ها مشخص شوند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نیز در این دیدار تأمین زمین و تسهیلات بانکی، خدمات زیربنایی و خدمات و تأسیسات روبنایی را از بخش‌های مهم مسکن مهر برشمرد و ضرورت توجه به آن را مهم ارزیابی نمود.

سید محمد پژمان همچنین آمادگی کامل این ارگان را برای هرگونه مساعدت برای توسعه‌ استان اصفهان در بخش مسکن اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز