استاندار اصفهان:

اصفهان به عنوان شهری با مردمان خیر و نیكوكار مطرح است

۱۳۹۲/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۸:۵۵
کد خبر: ۱۷۱۸۷۱
اصفهان به عنوان شهری با مردمان خیر و نیكوكار مطرح است
امیدواریم روزی برسد که دیگر فردی برای تحت پوشش قرار گرفتن در کمیته امداد وجود نداشته باشد و این کمیته به فعالیت در عرصه های فرهنگی بپردازد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان و به نقل از اداره كل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در دیدار با مدیرکل، مدیران و پرسنل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان كه به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد و روز احسان و نیكوكاری صورت گرفت، اظهار کرد: كمیته امداد امام خمینی (ره) یك نهاد انقلابی است كه به مردم نیازمند كمك می كند.

استاندار اصفهان افزود: فعالیت در چنین نهادی كه به مستضعفین خدمات متنوعی را ارائه می دهد،‌ نیروهایی انقلابی و معتقد نیاز دارد.

وی با بیان اینكه در دو موضع نام مبارك امام (ره) براین نهاد است، گفت: اینكه فرمان تأسیس كمیته امداد توسط امام‌ (ره) صادر شده و عنوان این نهاد نیز به نام امام خمینی (ره) مزین گردیده،‌ مایه خیر و بركت است.

زرگرپور خدمت نیروهای انقلابی، ‌امین و مورد تأیید امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در كمیته امداد را سرمایه‌ای برای این نهاد دانست و افزود: این مسئله یكی از نكات مهم و متمایز كننده این نهاد است.

وی با اشاره به اینكه در كمیته امداد اصول مشخص و فكر اقتصادی حاكم است، تصریح كرد: كاشتن گل لبخند بر لبان بچه های معصوم با اجرای طرح‌های اشتغال، اكرام، مشاركت، اطعام، ‌احسان و نیكوكاری كار بسیار بزرگی است.

استاندار اصفهان ضمن دعوت از همه مردم برای مشاركت در جشن نیكوكاری، خاطرنشان كرد: اصفهان به عنوان شهری با مردمان خیر و نیكوكار مطرح است و ما بیش از ۴۹۰ خیریه در استان داریم.

وی اظهار داشت: این روزها روح تعاون و خیرخواهی و نیکوکاری با حضور کودکان و نوجوانان تجلی خواهد یافت و این اخلاق نیکو در جامعه فرهنگ‌سازی خواهد شد.

رسول زرگرپور افزود: فرهنگ احسان و نیکوکاری با این حرکت عظیم، ملکه ذهن کودکان شده و در نسل جوان و نوجوان شکوفا خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم روزی برسد که دیگر فردی برای تحت پوشش قرار گرفتن در کمیته امداد وجود نداشته باشد و این کمیته به فعالیت در عرصه های فرهنگی بپردازد.

مهدی مجلس‌آرا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان نیز در این دیدار بیان کرد: این کمیته ۹۰ هزار خانواده را تحت پوشش قرار داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز