تکرار/رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

ملت ما، توهین به اسلام و آمران به معروف و ناهیان از منکر را تحمل نمی‌کند

۱۳۹۳/۰۱/۱۵ - ۱۵:۵۹:۰۵
کد خبر: ۱۷۶۵۲۳
ملت ما، توهین به اسلام و آمران به معروف و ناهیان از منکر را تحمل نمی‌کند
حجت الاسلام احمد سالک گفت: ملت ما، تمام سختی‌ها را می‌تواند تحمل کند اما توهین به اسلام و آمران به معروف و ناهیان از منکر را هرگز تحمل نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک در تجمع مردمی حامیان از آمرین به معروف و ناهیان از منکر در اصفهان گفت: ندای این اجتماع از مسوولان، فرماندهی نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و جوانان مومن این است که ما همچنان ایستاده‌ایم و در راستای منویات امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، حمایت و مقاومت می‌کنیم.

وی افزود: به همه‌ کسانی که در مقابل اسلام ایستاده‌اند و تلاش می‌کنند که واجبات الهی پیاده نشود، ثابت می‌کنیم که ما امتی با اعتقاد، مومن، انقلابی و از جان گذشته هستیم و همه را به اطاعت از خدا دعوت می‌کنیم.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محور حاکمیت دینی، رسول خدا (ص) و ائمه (ع) و در زمان غیبت، رهبر معظم است، تصریح کرد: ندای این اجتماع در مقابل عوامل منکرات این است که تمام سران کشورهای استکباری و رسانه‌های فضای مجازی و مطبوعات که بر ضد اسلام حرکت می‌کنند باید بدانند که امتی معتقد و ولایت‌مدار و مومن، تا پای اضمهلال سران کفر و ضد دین ایستاده‌اند.

وی تاکید کرد: مردم اصفهان، امروز از میدان انقلاب به ضاربان آمران به معروف و ناهیان از منکر، باندهای فساد و ضد انقلاب و اراذل و اوباش اعلام می‌کنند که ما تا پای نابودی شما ایستاده‌ایم و این، مسئله‌ای جدی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل در جنگ نرم و عملیات روانی با تکیه بر ابزار رشد الکترونیکی خوب می‌دانند که اسلام نیز با همان سرعت، رشد می‌کند و آنچه برای آنها خطرناک است، اسلام است نه انرژی هسته‌ای.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک خطاب به مسوولان استانی و کشوری گفت: فضای جامعه باید توسط دستگاه‌های انتظامی و قضایی و با کمک مردم برای ضد انقلاب‌ها و اراذل و اوباش نا امن شود.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی ملت ما در ۳۵ سال گذشته، حرکت حول محور ولایت است، خطاب به مسوولان استانی افزود: بستر احیای مطالبات قرآنی، نبوی و علوی و تمام مطالباتِ بر حق امام و رهبری را که در صحنه فرهنگ بیان کردند از جمله احیای امر به معروف و نهی از منکر را برای فعالان فرهنگی و مردم فراهم کنید.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، شهادت علی خلیلی را به دلیل کوتاهی‌های صورت گرفته دانست و اظهار کرد: ملت ما، تمام سختی‌ها را می‌تواند تحمل کند اما توهین به اسلام و دین و آمران به معروف و ناهیان از منکر را هرگز تحمل نخواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز