سرپرست کمیته امداد کشور:

توانمندسازی خانواده های تحت حمایت نگاهی تکریمی است

۱۳۹۳/۰۴/۱۶ - ۰۰:۴۸:۲۴
کد خبر: ۲۰۱۳۸۴
توانمندسازی خانواده های تحت حمایت نگاهی تکریمی است
سرپرست کمیته امداد کشور گفت: توانمندسازی خانواده ‌های تحت حمایت از اولویت های کمیته امداد بوده و توانمندسازی یک نگاه تکریمی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه بازدید از جشن رمضان و نمایشگاه توانمندی ها و عرضه محصولات طرح های اشتغال خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اظهار کرد: ماه رمضان، ماه بزرگ ضیافت الهی است و این ضیافت باید با نشاط برگزار شود.
 
وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در کمیته امداد برای برگزاری جشن های رمضان در کمیته امداد گفت: نگاه حضرت امام (ره) در تاسیس کمیته امداد نگاه عزت و کرامت است به نیازمندان و کمیته امداد در این مسیر سعی کرده در تمامی برنامه ها کرامت و عزت خانواده را مد نظر قرار دهد.

سرپرست کمیته امداد تصریح کرد: برخی افرادا بانشاط به مشکل نگاه می کنند و این خود باعث خلاقیت در خانواده شده و رشد و آرامش خانواده را در پی خواهد داشت.

حسین انواری اضافه کرد: هدف اصلی ما در این ماه، توجه بیشتر به ایتام و نیازمندان است و تلاش می‌کنیم که با فرهنگ‌سازی در این ماه، اقدامات مناسبی صورت گیرد.

وی افزود: در زمان حاضر کارآفرینان بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته ‌اند و تلاش ما این است که با استفاده از فضاهای به وجود آمده، گسترش کار و اشتغال برای نیازمندان را بیش از پیش در دستور کار قرار دهیم.

سرپرست کمیته امداد با اشاره به بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و عرضه محصولات خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان گفت: بسیاری از مجریان طرحهای اشتغال کمیته امداد اصفهان از برگزاری نمایشگاه رضایت داشته و باید این نگاه در همه کشور وجود داشته باشد.

گفتنی است در این بازدید استاندار اصفهان و جمعی از اعضای کارگروه اشتغال استان، سرپرست کمیته امداد را همراهی کردند.

نظر شما