قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس در میدان امام اصفهان قرائت شد

۱۳۹۳/۰۵/۰۳ - ۲۱:۴۴:۵۰
کد خبر: ۲۰۶۵۷۷
قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس در میدان امام اصفهان قرائت شد
در قطعنامه راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس سال 1393 در پایان مراسم راهپیمایی در میدان امام (ره) شهر اصفهان قرائت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در این قطعنامه که در 10 بند تنظیم شده است، ملت ایران روزه دار و انقلابی ایران به ویژه اصفهان، حملات ددمنشانه صهیونیست ها علیه مسلمانان فلسطینی، فتنه داعش و جنگ تروریست های تکفیری – بعثی در عراق و سوریه، یهودی سازی سرزمین های اشغالی، تلاش برای نابودی هویت ملی و تاریخی فلسطین را و جنایات آل خلیفه و آل سعود علیه شیعیان مظلوم کورهای مختلف که در سکوت مرگبار مدعیان حقوق بشر صورت می گیرد را محکوم کردند.

در بندهای دیگر این قطعنامه، راهپیمایان بر بازگشت آوارگان فلسطینی از اقصی نقاط جهان و برگزاری همه پرسی فراگیر و آزاد برای تبیین آینده این کشور تاکید کرده و هرگونه راه حل دیگری را برای تداوم حیات اهریمنی دولت جعلی اسرائیل محکوم شکست دانستند.

همچنین مردم روزه دار اصفهان از آحاد امت اسلامی خواستند با حفظ وحدت و انسجام اسلامی و تقویت جبهه ضد خشونت و برادرکشی، اهداف و راهبردهای دشمن را باطل و عقیم سازند.

راهپیمایان با حمایت از انقلاب های مردمی ملت های منطقه و تاکید بر خاموشی ناپذیری شعله های دشمن سوز بیدرای اسلامی، حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس را فرصتی ارزشمند برای ابلاغ پیام های قاطع و راهبردی به جبهه معاندان انقلاب و نظام اسلامی دانستند.

مردم روزه دار اصفهان به دشمنان هشدار دادند هرگونه تهدید و تعدی علیه تمامیت ارضی و منافع و امنیت ملی کشور را با پاسخ سخت، ویران گر و پشیمان کننده مواجه خواهند ساخت.



نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز