همایش دوچرخه سواران طلایی پوش در اصفهان برگزار می شود

۱۳۹۳/۰۷/۲۷ - ۱۴:۲۰:۱۴
کد خبر: ۲۳۰۱۸۷
همایش دوچرخه سواران طلایی پوش در اصفهان برگزار می شود
همایش دوچرخه سواران طلایی پوش دوم آبان سال جاری در شهر اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، هیات دوچرخه سواری استان اصفهان همزمان با هفته تربیت بدنی و سالروز تاسیس باشگاه سپاهان، در نظر دارد با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری، همایش دوچرخه سواری ویژه آقایان برگزار كند.

شرکت در این همایش برای عموم شهروندان آزاد است و رکابزنان 10 سال به بالا می توانند با هر نوع دوچرخه ای در این همایش شرکت كنند.

این همایش دوچرخه سواری ساعت 16 روز جمعه دوم آبان امسال از چهاراه تختی شروع و در مسیرهای میدان امام حسین(ع)، خیابان چهارباغ عباسی، میدان انقلاب، خیابان شهید مطهری ، پل فلزی، خیابان حکیم نظامی، خیابان نظر ادامه یافته و در میدان جلفا خاتمه خواهد یافت.

رکابزنان علاقمند می توانند به منظور ثبت نام و شرکت در این همایش از 25 مهر به مدت یك هفته ساعت 16 تا 18 روزهای زوج به دفتر هیات دوچرخه سواری استان اصفهان واقع در میدان آزادی ورزشگاه انقلاب و یا خیابان باغ دریاچه فروشگاه دوچرخه گوهریان مراجعه كنند.

به علت محدود بودن ظرفیت، اولویت با نفراتی است که زودتر ثبت نام کرده باشند و همراه داشتن لباس ورزشی زرد رنگ در روز همایش برای شركت كنندگان الزامی است.


نظر شما