رییس جمهور:

نجف آباد یکی از پرافتخار ترین شهرها و مراکز دینی در عصر کنونی است

۱۳۹۳/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۳:۰۷
کد خبر: ۲۳۰۸۵۷
نجف آباد یکی از پرافتخار ترین شهرها و مراکز دینی در عصر کنونی است
نجف آباد یکی از پرافتخار ترین شهرها و مراکز دینی در عصر کنونی است، سلام بر مردم این دیار که با درس گرفتن از علمای مجاهد، الگوی روشن و ماندگاری به جا گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، دکتر حسن روحانی در پیامی به کنگره ملی سرداران و 2500 شهید شهرستان نجف آباد اظهار کرد: سنت پاسداشت یاد و خاطره شهیدان خدمتی ارزشمند به انقلاب اسلامی است و این سنت سبب ماندگاری ارزش های اسلامی خواهد بود.

در این پیام که توسط استاندار اصفهان در این کنگره قرائت شد، رییس جمهوری افزود: شهدا با خون پاک خود، دلها را شستشو دادند تا قابل فیض دیدار حق شوند.

وی اضافه کرد: این عاشقان ( شهدا ) با ایثار و اخلاص بهترین انسان ها را در مکتب اسلام پرورش دادند.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی، نجف آباد را یکی از پرافتخار ترین شهرها و مراکز دینی در عصر کنونی خواند و افزود: سلام بر مردم این دیار که با درس گرفتن از علمای مجاهد، الگوی روشن و ماندگاری به جا گذاشتند و همچنان صبورانه، مدافع ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

رییس جمهوری در این پیام افزود: موجب افتخار است که بواسطه برگزاری کنگره سرداران و 2500 شهید این شهرستان (نجف آباد)، ارادت و عشق قلبی خود را به مردم مومن، متدین، شجاع، رزمنده و ولایتمدار این شهرستان تقدیم کنم.

دکتر روحانی با اشاره به رشادت های مردم نجف آباد در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: مردم این شهرستان در دفاع مقدس با تقدیم ستاره های درخشان، دشمن را مایوس کردند.

وی ادامه داد: مردم نجف آباد در لحظه لحظه دفاع مقدس، پایداری کردند تا تکلیف مداری خود را اثبات کنند.

رییس جمهوری افزود: مردم نجف آباد در عرصه ایثار و شهادت پیشتاز بودند و با تقدیم شهدایی همچون شهید حجت الاسلام و المسلمین ' محمد منتظری ' و سردار ' حاج احمد کاظمی ' رسالت اسلامی و انقلابی خود را به بهترین نحو انجام دادند.

کنگره ملی سرداران و 2500 شهید شهرستان نجف آباد استان اصفهان، صبح سه شنبه آغاز به کار کرد.

این کنگره به مدت سه روز برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز